Anonym skriver:
Okay. Jeg er da ked af du ikke kan læse det på den måde som det skal forståes..
Vi kan jo ikke alle være gode til at formulere vores spørgsmål, men kan ikke se andre der stiller spørgsmål til mit spørgsmål??
Det tror jeg er fordi folk er høflige, tror der er mange der har lyst til at sige "øhh undskyld, der er ikke noget der hedder "ikke gider at amme""
Sundhed til barnet?.. Jeg stiller de spørgsmål som jeg ikke ved noget om.. Jeg ved udemærket godt hvad der er bedst for barnet, men fordi det er godt for barnet skal moderen så bare finde sig i det, selvom hun ikke vil? Sådan hænger verden jo ikke sammen? Man skal ikke tvinges til at gøre noget man vil.
Det er altså meget svært at læse ud fra dit indlæg at du overhovet skænker hvad der er bedst for barnet en tanke.
Og verden hænger faktisk sådan sammen at når man bliver mor, så siger du samtidig ja til fuldstændig at nedpriotere dine egne behov for at varetage dit barns. Det gælder også de helt basale behov, som at der godt kan gå en dag uden du lige får noget at spise, eller uden du kommer på wc eller dagevis uden søvn, samtidig med at du har ondt i ryggen af at gå og vugge og løfte fra skæve stillinger.
Self vil man gøre det bedste for sit barn, men fandme ikke hvis det går udover en selv, vel?.. Jeg må da fuldstændig selv bestemme hvad jeg vil..
du må fuldstændig bestemme hvad du gør, noget er bare mere ansvarsløst end andet.
Så jo, de fordomme du udviser grundet din misforståelse af mine spørgsmål, den høre slet ikke hjemme her. Jeg stiller spørgsmål på denne side for at få svar, ligesom alle andre, vi alle ønsker en god tone herinde uden at blive hakket ned uden grund? Dette er ikke en side til de folk som ønsker at skabe dårlig stemning, for så har jeg da taget grueligt fejl omkring denne side.
Min holdning til folk der vælger at sige "jeg gider ikke at amme" er nogenlunde den samme som til folk der ryger i deres graviditet.
Jeg håber virkelig at du giver det en chance det er det hele værd. min søn har lige sagt fra og vil ikke ammes mere, og jeg savner det så meget. Det er virkelig en dejlig ting at have sammen!