Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Det er Janus Nabil Bakrawi.. Han har spillet med i Ørnen..
Det er Janus Nabil Bakrawi.. Han har spillet med i Ørnen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Lad nu være med at sige Jens Okking
Lad nu være med at sige Jens Okking
Mor og meget mere skriver: Jeg synes så, at de så lige skal gøre sig så umage med så at finde ham, der så skal have rollen
Jeg synes så, at de så lige skal gøre sig så umage med så at finde ham, der så skal have rollen
HAA HAAA det syntes jeg så lige også at de ska!!! vh stine
Stumpen skriver: Jo det er han sikkert rundet.. Jeg ser ham stadig som "krumme-far" og det er jo efterhånden en del år siden
Jo det er han sikkert rundet.. Jeg ser ham stadig som "krumme-far" og det er jo efterhånden en del år siden
StineW79 skriver: Jo jo lad høre! Vh stine
Jo jo lad høre! Vh stine
Tæt på:
Mor og meget mere skriver: Og det er derfor, filmatiseringerne kan være så skuffende og helt forkerte...
Og det er derfor, filmatiseringerne kan være så skuffende og helt forkerte...
Stumpen skriver:
Det kunne jeg godt se for mig.
PT skriver: Det var Stumpen, der havde foreslået Støvlebæk Jeg fik lige byttet rundt på jer - beklager Det var da lang tid, de skulle bruge til at filme kun 4 bøger. Men kommer der ikke en ny her til vinter? der kommer mange flere
Det var Stumpen, der havde foreslået Støvlebæk Jeg fik lige byttet rundt på jer - beklager Det var da lang tid, de skulle bruge til at filme kun 4 bøger. Men kommer der ikke en ny her til vinter? der kommer mange flere
Jep ku godt lige se hun også var kommet med. Dejligt! Vh stine
StineW79 skriver: Uha han er da alt for lækker til at være assad! Vh stine
Uha han er da alt for lækker til at være assad! Vh stine
Jamen Edward i Twillight er for grim i forhold til bogen, så vi kan også omgåes sandheden herhjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128