Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PT skriver: Han ville så måske faktisk så slet ikke være helt så forkert så. Han ligner meget godt Mørck
Han ville så måske faktisk så slet ikke være helt så forkert så. Han ligner meget godt Mørck
Han er altså 6 år ældre end Dick
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver: Han er altså 6 år ældre end Dick
PT skriver: Det er altid meget bedre selv at danne sig billederne i hovedet. Det er noget af det bedste ved at læse.Og ikke to personer har præcis samme billede af karakterene i bøgerne
Det er altid meget bedre selv at danne sig billederne i hovedet. Det er noget af det bedste ved at læse.Og ikke to personer har præcis samme billede af karakterene i bøgerne
Bestemt ikke og derfor sjovt at se hvem man kunne se i hvilken rolle...
StineW79 skriver: Tror nu at hvis jeg var 13-20 år igen ville ha syntes han var mega lækker! Men ja rollerne må godt nok være svære at fordele! Vh stine
Tror nu at hvis jeg var 13-20 år igen ville ha syntes han var mega lækker! Men ja rollerne må godt nok være svære at fordele! Vh stine
Det kan være det er der problemet ligger
PT skriver: No way!!!Wow som jeg kan tage fejl Hvor gammel er Dick? Jeg har altid troet, han var på min fars alder
No way!!!Wow som jeg kan tage fejl Hvor gammel er Dick? Jeg har altid troet, han var på min fars alder
Han er fra '47 og Lars fra '41..
Stumpen skriver: Bestemt ikke og derfor sjovt at se hvem man kunne se i hvilken rolle...
Stumpen skriver: Han er fra '47 og Lars fra '41..
Stumpen skriver: Det kan være det er der problemet ligger
Det er sjovt så stor forskel der er på hvordan man forstiller sig folk ser ud!! Vh stine
PT skriver: problemet er også, at jeg ikke kan finde en skuespiller, der er et præcist match på mit indre billede. Jeg tror, der er store forventninger til denne film serie, så de skal virkelig oppe sig og gøre det godt
problemet er også, at jeg ikke kan finde en skuespiller, der er et præcist match på mit indre billede. Jeg tror, der er store forventninger til denne film serie, så de skal virkelig oppe sig og gøre det godt
Dem jeg ellers ige kan komme i tanke om der måske vil matche alderen bedre end de to andre - de er for tynde eller stilfulde...
Stumpen skriver: Dem jeg ellers ige kan komme i tanke om der måske vil matche alderen bedre end de to andre - de er for tynde eller stilfulde...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128