Jussi adler-Olsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Er planen at der skal skrives 10 bøger i serien, eller hvad mener de med 10 år? Ved du det?

Ved du, hvem de ellers har castet?
Vi "talte" om netop dette for et stykke tid siden, hvis du kan huske det, og jeg er ret sikker på, at det var dig, der foreslog Anette Støvlebæk som Yrsa/Rosa. Det tror jeg, ville passe rigtigt godt

Vi har haft den oppe og vende i bogklubben, men det var ik mig der kom med det forslag. Tror jeg lige ska ind og Google hende! 

Tror de mener at det er 10 år i alt de ska bruge på at filme de børger der allerede er skrevet. Men vi ka jo altid håbe på at der kommer flere bøger i serien!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stumpen skriver:

Nej det var mig  og der skrev jeg også at jeg fandt Dick Kaysø egnet til rollen...

Beklager meget at jeg byttede rundt på jer - men det er lidt svært at holde styr på folk, man aldrig har set

Jeg synes, Dick Kaysø er for gammel til rollen som Mørck. Er han ikke 60 eller sådan noget?
Jeg holder stadig på Bodnia

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Stumpen skriver:

Ha, så skal du ikke høre hvem jeg ellers tænkte på 

Jo jo lad høre! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Vi har haft den oppe og vende i bogklubben, men det var ik mig der kom med det forslag. Tror jeg lige ska ind og Google hende! 

Tror de mener at det er 10 år i alt de ska bruge på at filme de børger der allerede er skrevet. Men vi ka jo altid håbe på at der kommer flere bøger i serien!! Vh stine

Det var Stumpen, der havde foreslået Støvlebæk

Jeg fik lige byttet rundt på jer - beklager

Det var da lang tid, de skulle bruge til at filme kun 4 bøger.
Men kommer der ikke en ny her til vinter?

der kommer mange flere

Anmeld

22. maj 2012

Stumpen

Mor og meget mere skriver:

I mit hoved er Assad mere "rund" eller blød af ydre - ikke et sexobjekt, mere en tilsyneladende jovial fyr, som så indimellem viser tænder. 

Sjovt som man bare har forskellige forestillinger i hovedet, det er netop det jeg prøver på 10. år at forklare min kæreste - hvorfor det er så fedt at læse, man må selv fantasere

Anmeld

22. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
StineW79 skriver:

Uha han bliver så svær at finde!! Han er genialt beskrevet i bøgerne. Han er så sej! Vh stine

Jeg synes så, at de så lige skal gøre sig så umage med så at finde ham, der så skal have rollen 

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Stumpen skriver:

Ha, så skal du ikke høre hvem jeg ellers tænkte på 

Lad nu være med at sige Jens Okking

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Stumpen skriver:

Ham kunne jeg så heller ikke se i rollen - han er alt for rå... 

Men ham her kunne være makkeren 

Uha han er da alt for lækker til at være assad!  Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Stumpen

PT skriver:

Beklager meget at jeg byttede rundt på jer - men det er lidt svært at holde styr på folk, man aldrig har set

Jeg synes, Dick Kaysø er for gammel til rollen som Mørck. Er han ikke 60 eller sådan noget?
Jeg holder stadig på Bodnia

Jo det er han sikkert rundet.. Jeg ser ham stadig som "krumme-far" og det er jo efterhånden en del år siden 

Anmeld

22. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Stumpen skriver:

Sjovt som man bare har forskellige forestillinger i hovedet, det er netop det jeg prøver på 10. år at forklare min kæreste - hvorfor det er så fedt at læse, man må selv fantasere

Og det er derfor, filmatiseringerne kan være så skuffende og helt forkerte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.