Jussi adler-Olsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Stumpen

PT skriver:

problemet er også, at jeg ikke kan finde en skuespiller, der er et præcist match på mit indre billede.

Jeg tror, der er store forventninger til denne film serie, så de skal virkelig oppe sig og gøre det godt

Har du set filmatiseringen af Camilla Läckbergs serie?? Jeg har kun set "isprinsessen" ham de har fået til at spile Patrik er da bare slet ikke som jeg havde forestillet mig ham... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stumpen skriver:

Dem jeg ellers ige kan komme i tanke om der måske vil matche alderen bedre end de to andre - de er for tynde eller stilfulde... 

Det er lidt sjovt det lige er blevet nikolaj, for snakkede med minsvigerfar om hvem der ku få rollen, hvis der sku laves en film og der forslag jeg Nikolaj, hvis man lige ku gøre ham 10 år ældre! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stumpen skriver:

Har du set filmatiseringen af Camilla Läckbergs serie?? Jeg har kun set "isprinsessen" ham de har fået til at spile Patrik er da bare slet ikke som jeg havde forestillet mig ham... 

Jeg har hverken set filmene eller læst bøgerne.
De er på min liste, men med to små børn, er det begrænset, hvor meget jeg får læst

En bog i samme genre som Jussi Adler-Olsen er en, der hedder "passageren". Jeg kan ikke huske, hvem der har skrevet den, men den kom ud inden for de sidste par år, og den er bare super god.
Kender du den?

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Det er lidt sjovt det lige er blevet nikolaj, for snakkede med minsvigerfar om hvem der ku få rollen, hvis der sku laves en film og der forslag jeg Nikolaj, hvis man lige ku gøre ham 10 år ældre! Vh stine

Ej, hvor sjovt.
Men jeg holder på, han skal på fedekur, for at kunne matche Carl Mørck

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Ja lige præcis.
Lie Kaas skal altså på fedekur for at kunne tages seriøs i rollen

Ja han ska lige fedes lidt op og lidt makeup ka få ham til at se lidt ældre ud, men syntese endelig han er et ok valg!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Stumpen

StineW79 skriver:

Han er for høj i mit hovede... Men ja sjovt at du ramte plet 

Anmeld

22. maj 2012

Stumpen

PT skriver:

Jeg har hverken set filmene eller læst bøgerne.
De er på min liste, men med to små børn, er det begrænset, hvor meget jeg får læst

En bog i samme genre som Jussi Adler-Olsen er en, der hedder "passageren". Jeg kan ikke huske, hvem der har skrevet den, men den kom ud inden for de sidste par år, og den er bare super god.
Kender du den?

Nej den har jeg aldrig hørt om..

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
StineW79 skriver:

Ja han ska lige fedes lidt op og lidt makeup ka få ham til at se lidt ældre ud, men syntese endelig han er et ok valg!! Vh stine

Det kan godt ske, det så bliver ok.
Jeg har bare stadig lidt svært ved at se det for mig.
Men han er en dygtig skuespiller, så jeg håber, han kan leve op til forventningerne

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Stumpen skriver:

Nej den har jeg aldrig hørt om..

Den er værd at læse. Jeg kunne slet ikke ligge den fra mig, så jeg sov næsten ikke, de nætter, jeg læste den

Anmeld

22. maj 2012

Stumpen

PT skriver:

Den er værd at læse. Jeg kunne slet ikke ligge den fra mig, så jeg sov næsten ikke, de nætter, jeg læste den

Den skriver jeg da lige på min "korte" liste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.