Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Den skriver jeg da lige på min "korte" liste
Den skriver jeg da lige på min "korte" liste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Den er værd at læse. Jeg kunne slet ikke ligge den fra mig, så jeg sov næsten ikke, de nætter, jeg læste den
Den er værd at læse. Jeg kunne slet ikke ligge den fra mig, så jeg sov næsten ikke, de nætter, jeg læste den
Hvis det er af Steffen jacobsen kan jeg se at der er udkommet yderlig to i den serie..
Mor og meget mere skriver: I mit hoved er Assad mere "rund" eller blød af ydre - ikke et sexobjekt, mere en tilsyneladende jovial fyr, som så indimellem viser tænder.
I mit hoved er Assad mere "rund" eller blød af ydre - ikke et sexobjekt, mere en tilsyneladende jovial fyr, som så indimellem viser tænder.
Ja sådan forstiller jeg mig ham også. Altså sådan lidt mere i retning af vores lokale pizza mand, hvis det gir mening?? Men ska han være lækker, lækker var ham der da et rigtig godt bud... Vh stine
PT skriver: Jeg har hverken set filmene eller læst bøgerne.De er på min liste, men med to små børn, er det begrænset, hvor meget jeg får læst En bog i samme genre som Jussi Adler-Olsen er en, der hedder "passageren". Jeg kan ikke huske, hvem der har skrevet den, men den kom ud inden for de sidste par år, og den er bare super god. Kender du den?
Jeg har hverken set filmene eller læst bøgerne.De er på min liste, men med to små børn, er det begrænset, hvor meget jeg får læst En bog i samme genre som Jussi Adler-Olsen er en, der hedder "passageren". Jeg kan ikke huske, hvem der har skrevet den, men den kom ud inden for de sidste par år, og den er bare super god. Kender du den?
Den titel har jeg godt set før, men ka ik lige se forfatteren or mig! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128