Jussi adler-Olsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stumpen skriver:

Med ham i hovedrollen kan de kun blive gode 

Jep det var også lige det jeg tænkte!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Frøken J.

StineW79 skriver:

Læser stort set alt på engelsk! Hader oversættelser, der går alt for meget tabt! Hvor længe er det siden du købte dem? Vh stine

Jeg synes også tit at bøger bliver mere børneagtige, når de oversættes! Jeg de blev bestilt onsdag i forrige uge, og så fik jeg dem i onsdags

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Frøken J. skriver:

Jeg synes også tit at bøger bliver mere børneagtige, når de oversættes! Jeg de blev bestilt onsdag i forrige uge, og så fik jeg dem i onsdags

Ej det må jeg ind og undersøge i morgen, for det er overhovedet ik dyrt! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Er det bare mig, der synes, han ikke passer som Carl Mørck?

Jeg synes, han er alt for ung og for ranglet

Anmeld

22. maj 2012

Frøken J.

PT skriver:

Er det bare mig, der synes, han ikke passer som Carl Mørck?

Jeg synes, han er alt for ung og for ranglet

Ja, altså jeg så ham måske som halvgammel og lidt fed, men kan nu stadig se ham i rollen  

Anmeld

22. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frøken J. skriver:

Ja, altså jeg så ham måske som halvgammel og lidt fed, men kan nu stadig se ham i rollen  

Det kan jeg slet ikke - altså se ham som Carl Mørck. Jeg synes, det er lidt dårligt castet.
Kim Bodnia ville have været bedre, synes jeg

Anmeld

22. maj 2012

Stumpen

Frøken J. skriver:

Det kan jeg også, men må indrømme at jeg mere ser Dick Kaysø som egnet til rollen..

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Frøken J. skriver:

Jeg havde også forstiller mig en mand omkring de 50 år, men makeup ka jo gøre meget og hvis de ska filme de næste 10 år kommer det jo nok til at passe i den sidste ende... Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

PT skriver:

Det kan jeg slet ikke - altså se ham som Carl Mørck. Jeg synes, det er lidt dårligt castet.
Kim Bodnia ville have været bedre, synes jeg

Årh jeg er ik så vild med Kim bodina, han er mere til skurke roller i mit hovede.... Tænker at lidt makeup ka føre meget, og de ska jo filme de næste 10 år hvis alt går efter planen! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Stumpen skriver:

Det kan jeg også, men må indrømme at jeg mere ser Dick Kaysø som egnet til rollen..

Han havde heller ik været helt dum! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.