Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Med ham i hovedrollen kan de kun blive gode
Med ham i hovedrollen kan de kun blive gode
Jep det var også lige det jeg tænkte!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Læser stort set alt på engelsk! Hader oversættelser, der går alt for meget tabt! Hvor længe er det siden du købte dem? Vh stine
Læser stort set alt på engelsk! Hader oversættelser, der går alt for meget tabt! Hvor længe er det siden du købte dem? Vh stine
Frøken J. skriver: Jeg synes også tit at bøger bliver mere børneagtige, når de oversættes! Jeg de blev bestilt onsdag i forrige uge, og så fik jeg dem i onsdags
Jeg synes også tit at bøger bliver mere børneagtige, når de oversættes! Jeg de blev bestilt onsdag i forrige uge, og så fik jeg dem i onsdags
Ej det må jeg ind og undersøge i morgen, for det er overhovedet ik dyrt! Vh stine
PT skriver: Er det bare mig, der synes, han ikke passer som Carl Mørck? Jeg synes, han er alt for ung og for ranglet
Er det bare mig, der synes, han ikke passer som Carl Mørck? Jeg synes, han er alt for ung og for ranglet
Ja, altså jeg så ham måske som halvgammel og lidt fed, men kan nu stadig se ham i rollen
Frøken J. skriver: Ja, altså jeg så ham måske som halvgammel og lidt fed, men kan nu stadig se ham i rollen
Det kan jeg også, men må indrømme at jeg mere ser Dick Kaysø som egnet til rollen..
Jeg havde også forstiller mig en mand omkring de 50 år, men makeup ka jo gøre meget og hvis de ska filme de næste 10 år kommer det jo nok til at passe i den sidste ende... Vh stine
PT skriver: Det kan jeg slet ikke - altså se ham som Carl Mørck. Jeg synes, det er lidt dårligt castet. Kim Bodnia ville have været bedre, synes jeg
Det kan jeg slet ikke - altså se ham som Carl Mørck. Jeg synes, det er lidt dårligt castet. Kim Bodnia ville have været bedre, synes jeg
Årh jeg er ik så vild med Kim bodina, han er mere til skurke roller i mit hovede.... Tænker at lidt makeup ka føre meget, og de ska jo filme de næste 10 år hvis alt går efter planen! Vh stine
Stumpen skriver: Det kan jeg også, men må indrømme at jeg mere ser Dick Kaysø som egnet til rollen..
Han havde heller ik været helt dum! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128