Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor og meget mere skriver: Jeg synes så, at de så lige skal gøre sig så umage med så at finde ham, der så skal have rollen
Jeg synes så, at de så lige skal gøre sig så umage med så at finde ham, der så skal have rollen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor og meget mere skriver: Og det er derfor, filmatiseringerne kan være så skuffende og helt forkerte...
Og det er derfor, filmatiseringerne kan være så skuffende og helt forkerte...
Lige nøjagtig, det er noget farligt noget at bevæge sig ud..
PT skriver: Ja, jeg kan heller ikke tænke på Dick Kaysø uden at tænke på krummerne. Og det er over 20!!! år siden, den første blev lavet. (hold da op, vi er ved at være gamle )
Ja, jeg kan heller ikke tænke på Dick Kaysø uden at tænke på krummerne. Og det er over 20!!! år siden, den første blev lavet. (hold da op, vi er ved at være gamle )
Stumpen skriver:
Hvem er det? Syntes slet ik jeg lige ka kender ham. Aldrene passer måske bedre, men han er alligevel ik så pæn sommer forstiller mig! Vh stine
Stumpen skriver: Tæt på:
Tæt på:
Stumpen skriver: Sjovt som man bare har forskellige forestillinger i hovedet, det er netop det jeg prøver på 10. år at forklare min kæreste - hvorfor det er så fedt at læse, man må selv fantasere
Sjovt som man bare har forskellige forestillinger i hovedet, det er netop det jeg prøver på 10. år at forklare min kæreste - hvorfor det er så fedt at læse, man må selv fantasere
StineW79 skriver: Hvem er det? Syntes slet ik jeg lige ka kender ham. Aldrene passer måske bedre, men han er alligevel ik så pæn sommer forstiller mig! Vh stine
Det er da Lars Knutzon fra Ludo "man kan ringe fra ringsted til thissted, men ikke tisse fra thissted til ringsted"
Eller Sejrø fra Borgen...
Er han ikke ældre end Dick?? (Tjekker lige)
StineW79 skriver: Uha han er da alt for lækker til at være assad! Vh stine
Uha han er da alt for lækker til at være assad! Vh stine
Stumpen skriver: Jamen Edward i Twillight er for grim i forhold til bogen, så vi kan også omgåes sandheden herhjemme
Jamen Edward i Twillight er for grim i forhold til bogen, så vi kan også omgåes sandheden herhjemme
Tror nu at hvis jeg var 13-20 år igen ville ha syntes han var mega lækker! Men ja rollerne må godt nok være svære at fordele! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128