jeg er simpelthen nødt til at gå imod flokken her, for jeg HAR et barn og jeg er IGANG med en uddannelse, og jeg har nu gået i skole i halvandet år mens han har været til, og det er PISSE HÅRDT..
Din dag skal tilrettelægges på en helt anden måde i forhold til hvis du havde et arbejde..
Når man arbejder, så har man fri når man kommer hjem, og har dermed tid til alt det praktiske, og ikke mindst at lege med sit barn..
Når jeg kommer hjem kl 16, så skal der leges, der skal ryddes op, der skal laves mad, der skal leges noget mere, bades barn, puttes barn, og så kunne man også godt lige tænke sig at slappe lidt af efter en hård dag, men nej det er ikke altid man lige kan det, for så er der jo altså lektierne der skal overståes, og der KAN være mange, nogen dage tonsvis af lektier, og andre dage slet ingen.. MEN faktum er at du skal koordinere i hverdagen på en måde som man ikke skal med et arbejde, netop fordi med et arbejde ved du hvornår du har fri, det gør du ikke med et studie.
Jeg kæmper hver evig eneste dag med dårlig samvittighed overfor min søn, netop fordi jeg ikke bare kan smide det hele når jeg kommer hjem..
Så nok giver det en større frihed når det kommer til sygdom at have barn under uddannelse, men det giver desværre ikke større frhed til leg og samvær.. selv i weekenderne skal du jo lave lektier, for en ny uge starter jo mandag igen..
Anmeld