Unge mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

L&V

BigBabyDream skriver:

Det kan man vel sagtens sige .. Hvordan er dit liv med barn?

Det er bare hvordan man definere ung mor he he.. Jamen det er skønt, vi havde planlagt hende længe (jeg længere end min mand he he) Vi har altid været enige om vi sku ha en fast base og vi sku ikke løfte en finger når vi fik børn så de sidste mange år har vi brugt på at istansætte vores hus, jeg skulle ha min uddannelse færdig og ha kørekort så da alt det egentlig var klaret så manglede vi bare vores baby og hun kom så i september og hvor er det fedt, vi kan jo gi hende hele verden, vi har tiden og overskudet, ku slet ikke forestille mig det på anden måde..

Min mand er 30 og vi blev gift i Juli sidste år.
Vores forældre var sååå glade da vi fortalte at de sku være bedsteforældre, ingen sure miner eller noget men vi har os været sammen i 10 år næste sommer så de havde nok set det komme..

Vores omgangskreds er så småt os ved at få børn så det ku ikka passe bedre.. Er der andet du vil vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

twinny

Jeg var 22, da jeg fik tvillingerne.  Min Sp ville ihvertfald have mig i ung mor mødregruppe...

Jeg blev gravid jan sidste år og i juni blev jeg færdig med HF og skulle starte på ernæring og sundheds studie.. Men jeg skulle i sep, så jeg gik på barsel...

Jeg vil sige, vi har været meget glade for at vi begge var under uddannelse, da det giver manden 6 mdrs barsel.

Jeg var super nervøs for, hvordan min familie ville tage det... (alt sådan med noget med penge og uddannelse) Men de tog det utrolig pænt, ingen negative kommentar Som jeg ellers frygtede...

Og da jeg fik mave på, glædede folk sig helt vildt, da de var de første tvillinger i familien.

Jeg vil sige, jeg er glad for jeg ikk er en ældre dame... Så havde jeg bestemt ikk haft det samme overskud til drengene, som jeg har nu...

Min krop og sind er nemlig fyldt 50, med sådan to bøller...

Anmeld

22. maj 2012

Lykke:)

Guldimaven skriver:

Hvad for noget af det? Eksamen eller?

Både eksamen og derefter

Anmeld

22. maj 2012

Månsson skriver:

Det er bare hvordan man definere ung mor he he.. Jamen det er skønt, vi havde planlagt hende længe (jeg længere end min mand he he) Vi har altid været enige om vi sku ha en fast base og vi sku ikke løfte en finger når vi fik børn så de sidste mange år har vi brugt på at istansætte vores hus, jeg skulle ha min uddannelse færdig og ha kørekort så da alt det egentlig var klaret så manglede vi bare vores baby og hun kom så i september og hvor er det fedt, vi kan jo gi hende hele verden, vi har tiden og overskudet, ku slet ikke forestille mig det på anden måde..

Min mand er 30 og vi blev gift i Juli sidste år.
Vores forældre var sååå glade da vi fortalte at de sku være bedsteforældre, ingen sure miner eller noget men vi har os været sammen i 10 år næste sommer så de havde nok set det komme..

Vores omgangskreds er så småt os ved at få børn så det ku ikka passe bedre.. Er der andet du vil vide

Ih en dejlig lille historie! næ, jeg tror ikke der er mere jeg som sådan vil vide, det er bare altid rart at høre fra andre unge

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect

BigBabyDream skriver:

Hvor lækkert 

Jsmrn hvad vil jeg vide ... ALT hvordan reagerede din kæreste, dine forældre og din omgangskreds? og jeg bliver student til juni og skal derefter starte på pædagoguddannelsen, ville du vælge at følge dit hjerte eller vente til du er færdiguddannet?

Min kæreste blev meget glad ..
Min far , blev som en far nu er .. Glad men viste det jo ikke
Mine venner har altid vidst jeg ville blive mor i en ung alder

Følg dit hjerte ! Det gjorde jeg jo selv ..  

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej! Jeg fødte som 18-årig og fylder 19 om 9 dage ()!!

Mit liv kunne ikke være bedre end det er nu. Jeg var igang med HF, da jeg måtte stoppe pga. bækkenløsning. Jeg starter så op igen her til August

Anmeld

22. maj 2012

twinny skriver:

Jeg var 22, da jeg fik tvillingerne.  Min Sp ville ihvertfald have mig i ung mor mødregruppe...

Jeg blev gravid jan sidste år og i juni blev jeg færdig med HF og skulle starte på ernæring og sundheds studie.. Men jeg skulle i sep, så jeg gik på barsel...

Jeg vil sige, vi har været meget glade for at vi begge var under uddannelse, da det giver manden 6 mdrs barsel.

Jeg var super nervøs for, hvordan min familie ville tage det... (alt sådan med noget med penge og uddannelse) Men de tog det utrolig pænt, ingen negative kommentar Som jeg ellers frygtede...

Og da jeg fik mave på, glædede folk sig helt vildt, da de var de første tvillinger i familien.

Jeg vil sige, jeg er glad for jeg ikk er en ældre dame... Så havde jeg bestemt ikk haft det samme overskud til drengene, som jeg har nu...

Min krop og sind er nemlig fyldt 50, med sådan to bøller...

Hvor lækkert  

Jeg har nemlig tænkt præcis det samme omkring uddannelse! Jeg vil nemlig gerne have mit første barn, imens jeg er igang med min uddannelse. Er det helt hen i vejret?

Anmeld

22. maj 2012

L&V

BigBabyDream skriver:

Ih en dejlig lille historie! næ, jeg tror ikke der er mere jeg som sådan vil vide, det er bare altid rart at høre fra andre unge

Ja det er rigtigt, der behøver ikke gå helt "De unge mødre" i den bare fordi man er yngre end gennemsnittet.. Plejer sige jeg ikke er ung mor men et ungt menneske der også er mor

Anmeld

22. maj 2012

LilleLene

Jeg er 19 og har 16 dage til termin

jeg skal op til eksamen med baby i maven og udenfor maven her i juni

Hvis det er noget du ønsker, så go for it Det bliver stramt økonomisk når jeg næste sommer starter på pædagogseminariet, og skal på SU igen...
Men jeg har valgt det, og kan derfor gennemføre det, for det er det jeg ønsker

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect skriver:

Min kæreste blev meget glad ..
Min far , blev som en far nu er .. Glad men viste det jo ikke
Mine venner har altid vidst jeg ville blive mor i en ung alder

Følg dit hjerte ! Det gjorde jeg jo selv ..  

Hvor dejligt  

Ja præcis. Fædre som vi kender dem haha! 

Tusind tak for svaret! Det bliver også det det ender med, det er simpelthen så stort et ønske! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.