Unge mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Lykke:)

anja89 skriver:

Jeg synes det er super skønt at sved masser af energi til ungerne Syntes det er rigtig godt i har taget det med i overvejelsen om i evt kunne ende alene

Det er jo desværre en ting man bliver nødt til men det er jo også en stor ting som virkelig ændrer hele ens liv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Lykke:)

UngMor17 skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, men vil alligevel lige svare på dit indlæg 

Jeg er ung mor på 17 år. Jeg blev gravid da jeg var 16 år, min lille datter er ikke planlagt, men hun er selvfølgelig ønsket. Jeg ELSKER at være ung mor. Men vil da lige tilføje at det IKKE bare er en dans på røde roser. Det er godt nok hårdt arbejde, der kræver en masse tålmodighed, overskud, energi, og LYSTEN til at gøre de ting. Men alt det ved du jo nok godt 

Jeg synes du skal følge dit hjerte. Hvis du og din kæreste, selv føler det er det rigtige tidspunkt nu, så spring ud i det. Hvad skulle gå galt? Din udannelse kan du altid tage. Det er bare min holdning, nok fordi jeg selv allerede er mor, og først starter på min uddannelse, når barsel er slut. Jeg har planlagt min fremtid, og det hele ser godt ud, og kører som det skal. Derfor kan JEG personligt, ikke se et problem i at springe ud i det og følge sit hjerte, hvis det er det man vil.  

Håber mit svar hjalp lidt? 

Dejligt svar at få! 

Kan se du er alene om din datter, det beundrer jeg rigtig meget ! Men ja, jeg føler også bare at det er det rigtige tidspunkt nu, så hvorfor ikke springe ud i det.Det er jo virkelig noget jeg gerne vi og ønsker mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.