Unge mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Lykke:)

rikkeregnbue skriver:

Hej! Jeg fødte som 18-årig og fylder 19 om 9 dage ()!!

Mit liv kunne ikke være bedre end det er nu. Jeg var igang med HF, da jeg måtte stoppe pga. bækkenløsning. Jeg starter så op igen her til August

Ih hvor lækkert  

Skal du starte forfra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Månsson skriver:

Ja det er rigtigt, der behøver ikke gå helt "De unge mødre" i den bare fordi man er yngre end gennemsnittet.. Plejer sige jeg ikke er ung mor men et ungt menneske der også er mor

Det lyder faktisk som en meget bedre vending at bruge! Ungt menneske, men også mor.. Ung mor lyder faktisk lidt....ja det er svært atforklare!

Anmeld

22. maj 2012

LilleLene skriver:

Jeg er 19 og har 16 dage til termin

jeg skal op til eksamen med baby i maven og udenfor maven her i juni

Hvis det er noget du ønsker, så go for it Det bliver stramt økonomisk når jeg næste sommer starter på pædagogseminariet, og skal på SU igen...
Men jeg har valgt det, og kan derfor gennemføre det, for det er det jeg ønsker

Gud! Hvor sjovt. Jeg skal også læse til pædagog men ja! Jeg tror sgu jeg følger mit hjerte i stedet for at være så "fornuftig"

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

BigBabyDream skriver:

Ih hvor lækkert  

Skal du starte forfra?

Ja, det skal jeg

Anmeld

22. maj 2012

rikkeregnbue skriver:

Ja, det skal jeg

Er du enlig ? 

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

BigBabyDream skriver:

Både eksamen og derefter

Ja, altså tænker lidt hvorfor jeg ikke skulle kunne klare det? Jeg skal jo give min søn, de bedste betingelser, og derfor behøver jeg uddannelse.  Eksamen, forbereder jeg mig jo til her nu, imens jeg venter på han beslutter sig for at ville til verden, og så tager min mor med og venter med ham udenfor imens jeg er inde til eksamen.

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

BigBabyDream skriver:

Er du enlig ? 

Ja, det blev jeg i Marts

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven skriver:

Ja, altså tænker lidt hvorfor jeg ikke skulle kunne klare det? Jeg skal jo give min søn, de bedste betingelser, og derfor behøver jeg uddannelse.  Eksamen, forbereder jeg mig jo til her nu, imens jeg venter på han beslutter sig for at ville til verden, og så tager min mor med og venter med ham udenfor imens jeg er inde til eksamen.

Præcis. Man hører bare så mange fordomme men jeg tror du har helt ret man kan hvad man vil!

Anmeld

22. maj 2012

L&V

BigBabyDream skriver:

Det lyder faktisk som en meget bedre vending at bruge! Ungt menneske, men også mor.. Ung mor lyder faktisk lidt....ja det er svært atforklare!

For mig har det fået en negativ klang at være ung mor så hellere det andet

Anmeld

22. maj 2012

rikkeregnbue skriver:

Ja, det blev jeg i Marts

Okay er det ikke hårdt ? 

Skal din datter så i vuggestue eller lign? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.