Baby og sprit (hånddesinfektion) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

BabyMama2

LuLy skriver:

Jeg bruger det, men kun når vi er ude og hun er blevet skiftet. Ofte kan man ikke lige komme til en håndvask, så er det rart lige at kunne spritte sine hænder af Men har aldrig bedt venner/familiemedlemmer om at bruge det inden de rørte Julia. Vi har dog en regel herhjemme om, at man vasker hænder når man kommer ind

Det synes jeg også er meget godt, bare vaske hænder først..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Team Putte

VanessaAndersen skriver:

Ja det rigtigt nok, men tænker at i stedet for at bruge sprit at man godt lige kan vaske hænder først..  

Synes ik det er for meget forlangt at vaske hænder hvis man kommer lige fra en lang arbejdsdag med støv og sådan Det tager bare ik alt, netop fordi det oz sidder i tøjet, men det kan tage meget Personligt ved jeg at jeg ik vil komme til at vaske hænder hver gang jeg skal håndtere min lillefis, og det kan jo i realiteten betyde at jeg har været ude at handle og rørt ved MANGE ting og stadig kunne nusse hende på kinden uden at gå i panik over bakterier

Synes det er vigtigt man ik pakker sine børn ind i små bobler, for så bliver de aldrig i stand til at leve udenfor den

Anmeld

18. maj 2012

lycly

VanessaAndersen skriver:

Det synes jeg også er meget godt, bare vaske hænder først..

Ja, og synes også det er en god ting at lære sine børn, så de ikke slæber alt muligt med ind fra legepladser/institution osv

Anmeld

18. maj 2012

BabyMama2

Maja88 skriver:

vi har en stående ved puslebordet.. har en med i pusletasken...

der hænger jo på væggende på sygehuset.

Tænker mere på herhjemme bare det første stykke tid, jeg er selv meget renlig og vil komme til at bruge sprit

Anmeld

18. maj 2012

BabyMama2

Team Putte skriver:

Synes ik det er for meget forlangt at vaske hænder hvis man kommer lige fra en lang arbejdsdag med støv og sådan Det tager bare ik alt, netop fordi det oz sidder i tøjet, men det kan tage meget Personligt ved jeg at jeg ik vil komme til at vaske hænder hver gang jeg skal håndtere min lillefis, og det kan jo i realiteten betyde at jeg har været ude at handle og rørt ved MANGE ting og stadig kunne nusse hende på kinden uden at gå i panik over bakterier

Synes det er vigtigt man ik pakker sine børn ind i små bobler, for så bliver de aldrig i stand til at leve udenfor den

Jeg tænker mere at det er for dem der har lavet en masse eller rørt ved en masse ting som godt lige kan være bekendt at vaske hænder inden de nusser hende på kinden osv.

Anmeld

18. maj 2012

BabyMama2

LuLy skriver:

Ja, og synes også det er en god ting at lære sine børn, så de ikke slæber alt muligt med ind fra legepladser/institution osv

Ja, det havde jeg egentlig ikke tænkt på Men det jo også godt at lære dem det

Anmeld

18. maj 2012

RiUL

VanessaAndersen skriver:

Okay det var da dejligt at man ikke behøvede at sige noget selv

Godt at der er nogen der er enige Jeg synes heller ikke at det er meget at forlange, vil jo bare gerne have at hun helst er så ren som hun kan blive 

Ja, og man har da ikke lyst til alle de baktusser på ens helt NYE baby  Så gør som I har lyst, og fortæl familien hvordan I ønsker det skal være, de skal nok respektere det

(Min mor blev godt nok lidt "forbavset" over at jeg bad hende om IKKE at stikke hendes finger i munden på O da han var spæd - men jeg gider da ikke at O skulle ha alle mulige fingre i munden)

Anmeld

18. maj 2012

LR85

Synes det er liiiidt for meget a bede folk om. 

Anmeld

18. maj 2012

BabyMama2

RiUL skriver:

Ja, og man har da ikke lyst til alle de baktusser på ens helt NYE baby  Så gør som I har lyst, og fortæl familien hvordan I ønsker det skal være, de skal nok respektere det

(Min mor blev godt nok lidt "forbavset" over at jeg bad hende om IKKE at stikke hendes finger i munden på O da han var spæd - men jeg gider da ikke at O skulle ha alle mulige fingre i munden)

Nej nemlig

Ja det vil jeg gøre

Hehe sådan er det jo bare

Anmeld

18. maj 2012

BabyMama2

LR85 skriver:

Synes det er liiiidt for meget a bede folk om. 

Det synes jeg ikke.

Tror heller ikke det bliver hver eneste gang de kommer at de skal vaske hænder, men dem der ryger de SKAL sådan har jeg det bare med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.