Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

132319

henh01 skriver:

Jeg kan simpelthen heller ikke forestille mig at hun skulle have rusket sit barn! Og ja det er da pudsigt at han får et 3. anfald, mens hun er i fængsel osv.

SKRÆKKELIGT!!!!!!!!!!! OG SMAGLØST et system vi har i DK! Den kasten frem og tilbage med stakkels lille isabella!!!! Hun er nu en splittet pige der gang på gang har oplevet at mor "forlader" hende! Og stakkels Stine ikke at se sin lille søn i SÅ lang tid og mest af alt stakkels lille uskyldige benjamin der mister sine primære omsorgspersoner i en tid hvor tryghed er grobund for en sund fremtid!

Det 3. anfald kan han sagtens have fået, pga. den vold hun tidligere har foresaget. Hans hjerne kan have taget skade af alle de gange hun før har rusket ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Loa

132319 skriver:

Jeg havde egentlig tændt men har slukket igen. Er ærlig talt ved at brække mig over den måde de fremstiller hende som et offer 

Og gud hvor er det altså træls, at høre dig udtale dig om sagen, som om du bare VED at Stine er skyldig. 

Sagen er sgu da pisse tragisk, uanset hvem det er der har gjort det. Men når nu Stine bliver frikendt, hvordan kan du så konstant påstå at det bare ER hende!

Ud fra hvad retslægerne fandt ud af var han rystet i april 2010, så det kunne lige så vel være Benno, som Stine, eller måske en helt 3........

Anmeld

15. maj 2012

132319

Og gud hvor er det altså træls, at høre dig udtale dig om sagen, som om du bare VED at Stine er skyldig. 

Sagen er sgu da pisse tragisk, uanset hvem det er der har gjort det. Men når nu Stine bliver frikendt, hvordan kan du så konstant påstå at det bare ER hende!

Ud fra hvad retslægerne fandt ud af var han rystet i april 2010, så det kunne lige så vel være Benno, som Stine, eller måske en helt 3........

Så spring over mine indlæg.

Der står øverst at sagen kan debatteres og det er det jeg gør.

Jeg ved ikke noget nej og det er desværre kun hende der gør det -Men jeg tror stadig hun er skyldig.

Hun er i øvrigt ikke frikendt men løsladt pga. manglende beviser.

Anmeld

15. maj 2012

lycly

Laijona Äiti skriver:

Synes det er SÅ synd at Isabella bliver nedprioriteret i forløbet, hun får det jo tydeligt dårligt af at være adskilt fra sin mor og familie. Rigtig dårligt håndteret af myndighederne.

Resten er jo bare så forfærdeligt, lige meget hvordan man vender og drejer det.

Sidder med præcis samme tanke - ingen tænker på hvad Isabella har brug for.

Jeg holder stadig fast i, at jeg tror hun er uskyldig. Og tænk engang at sidde fængslet for noget man ikke har gjort, mens den rigtige gerningsmand, som altså har udsat ens barn for vold, går rundt og er fri. Forfærdeligt!

Hvorfor mistænkes Benno ikke? Han var jo sammen med Benjamin den nat.

Anmeld

15. maj 2012

Loa

132319 skriver:

Så spring over mine indlæg.

Der står øverst at sagen kan debatteres og det er det jeg gør.

Jeg ved ikke noget nej og det er desværre kun hende der gør det -Men jeg tror stadig hun er skyldig.

Hun er i øvrigt ikke frikendt men løsladt pga. manglende beviser.

Så lad være at udtal dig som om du kender fakta. 

"De vælger ikke at interviewe Benno, eller i hvert fald ikke at bruge hans interview hvis der er noget"

Anmeld

15. maj 2012

132319

Loa skriver:

Så lad være at udtal dig som om du kender fakta. 

"De vælger ikke at interviewe Benno, eller i hvert fald ikke at bruge hans interview hvis der er noget"

Jeg undrer mig barre over at programmet slet ikke har valgt at have ham med.

Anmeld

15. maj 2012

Loa

LuLy skriver:

Sidder med præcis samme tanke - ingen tænker på hvad Isabella har brug for.

Jeg holder stadig fast i, at jeg tror hun er uskyldig. Og tænk engang at sidde fængslet for noget man ikke har gjort, mens den rigtige gerningsmand, som altså har udsat ens barn for vold, går rundt og er fri. Forfærdeligt!

Hvorfor mistænkes Benno ikke? Han var jo sammen med Benjamin den nat.

Han har også været i politiets søgelys, men politiet gik jo ud fra det var Stine, og da den mistanke "faldt til jorden", galdt det jo i princippet også Benno. Da det ville være umuligt at bevise hvem af dem der gjorde det... (Hvis det var en af dem.....)

Anmeld

15. maj 2012

Loa

132319 skriver:

Jeg undrer mig barre over at programmet slet ikke har valgt at have ham med.

Det sagde Kaare Sand jo til sidst at han ikke var interesseret i at stille op til....

Anmeld

15. maj 2012

132319

Loa skriver:

Det sagde Kaare Sand jo til sidst at han ikke var interesseret i at stille op til....

Ok, så godt har jeg ikke fulgt med.

Men uanset hvad, tror jeg ikke hun er uskyldig.

Anmeld

15. maj 2012

KakaoDrik

Hvis Benjamin er blevet passet af så få,og så få gange, burde det ikke være let at finde frem til hvem der burde afhøres?

Sikke et langsomt og forfærdeligt forløb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.