Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

morethanperfect

VNB skriver:

Det kan jeg også skrive under på  Puha hvor er det hårdt at se.... Lille Benjamin ligger helt uskyldig og forsvarsløs der  

Jeg får lyst til at gå ind og hente Viktor fra hans seng og bare kramme ham og kysse ham 

Hvis nogen nogensinde udsatte mine børn for sådan noget, ville jeg gå HELT amok 

Syns virkelig også det er hårdt at se .. !! Har også lige været oppe ved Oscar og kigge lidt på ham 

Jeg syns det virker meget mystisk det hele .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Kofoed.

Det cirkler underligt der kommer nye blødninger, når hun er fængslet. Men hvor er det bare en mærkelig historie, hvis hun er uskyldig, så har de ødelagt 4 mennesker liv, som minimum. Øv isabella fik de reaktioner.

Anmeld

15. maj 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Syns virkelig også det er hårdt at se .. !! Har også lige været oppe ved Oscar og kigge lidt på ham 

Jeg syns det virker meget mystisk det hele .. 

Musen ligger ved siden af mig og sover sødt.... Kigger på hende konstant... 

Anmeld

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
132319 skriver:

Det er jo overhovedet ikke en idikation for at det er ham der har gjort det. Et barn kan sagtens få anfald, længe efter det er blevet rusket.

Ok....det vidste jeg så ikke....Men synes stadig det er mærkeligt at Benno ikke er blevet mistænkt da han jo også har været sammen men sin søn....

Anmeld

15. maj 2012

MinNoah

Jeg tror virkelig ikke på at hun har gjort det!! Og synes det er SÅ forfærdeligt måden den sag er håndteret på.. Tænk sig at hun ikke må ta med sin søn på sygehuset da han blir dårlig anden gang fordi en eller anden ukompetent sladdertante af en pædagog mener at stine "så sit snit" til at ruske ham igen...l Jeg aner virkelig ikke hvad jeg selv havde gjort i den situation hvis jeg var stine... tror jeg var blevet psykotisk eller havde ydet vold.... Hun tager det fandme flot!!!
Og ja hvor er Benno i denne sag?! Han er slet ikk mistænkt!? Måske det ikke er ruskevold men en sygdom de kloge læger ikk kender til men skal have en årsag...¨

Jeg er rystet!

Anmeld

15. maj 2012

henh01

Jeg kan simpelthen heller ikke forestille mig at hun skulle have rusket sit barn! Og ja det er da pudsigt at han får et 3. anfald, mens hun er i fængsel osv.

SKRÆKKELIGT!!!!!!!!!!! OG SMAGLØST et system vi har i DK! Den kasten frem og tilbage med stakkels lille isabella!!!! Hun er nu en splittet pige der gang på gang har oplevet at mor "forlader" hende! Og stakkels Stine ikke at se sin lille søn i SÅ lang tid og mest af alt stakkels lille uskyldige benjamin der mister sine primære omsorgspersoner i en tid hvor tryghed er grobund for en sund fremtid!

Anmeld

15. maj 2012

Hvem?

Kan man se det online nogle steder?

Anmeld

15. maj 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Musen ligger ved siden af mig og sover sødt.... Kigger på hende konstant... 

Heheh ..

Syns godt nok det er trist at se ..
Har ondt af dem begge .. !  

Anmeld

15. maj 2012

henh01

MinNoah skriver:

Jeg tror virkelig ikke på at hun har gjort det!! Og synes det er SÅ forfærdeligt måden den sag er håndteret på.. Tænk sig at hun ikke må ta med sin søn på sygehuset da han blir dårlig anden gang fordi en eller anden ukompetent sladdertante af en pædagog mener at stine "så sit snit" til at ruske ham igen...l Jeg aner virkelig ikke hvad jeg selv havde gjort i den situation hvis jeg var stine... tror jeg var blevet psykotisk eller havde ydet vold.... Hun tager det fandme flot!!!
Og ja hvor er Benno i denne sag?! Han er slet ikk mistænkt!? Måske det ikke er ruskevold men en sygdom de kloge læger ikk kender til men skal have en årsag...¨

Jeg er rystet!

lige mine ord! SMAGLØST!

Anmeld

15. maj 2012

morethanperfect

Hvem? skriver:

Kan man se det online nogle steder?

Ja på NUTV ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.