Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

TineA

lotchen skriver:

Har slukket for det, synes det er smagløs 'underholdning' i klassisk Kaare Sand-stil.

Der findes et specielt sted i helvede for folk, der tæver deres børn, uanset hvem det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Lusi

132319 skriver:

At jeg overhovedet ikke tror hun er uskyldig.

Det er da lidt pudsigt at det kun er hende man ser, at Benno ikke er blevet interviewet i forbindelse med det der skete. Det er han måske, men det har de ikke valgt at tage med.

Kåre sand, siger jo så sjovt nok til sidst i programmet, at hverken Holbæk sygehus, politiet eller benno ønskede at stille op... Wonder why?!

Anmeld

15. maj 2012

Mother-love

Jeg synes det er forfærdeligt at se den slags men alligevel vil man jo gerne høre hendes side af sagen. Men udover at hun er blevet frikendt synes jeg det er svært at give nogen skylden. For ingen ved hvad der er sket. Det kan være stinne men det kan også være benno. Men igen når de nu var så sikre på at det var flere gange rusk i igennem tiden, hvilket det viste sig ikke at være. Kan de så med sikkerhed sige at det er rusk det er kommet af? Det kan jo måske også være nogle hjerneblødninger der bare er sket. Ligeså vel at alle andre kan få en hjerneblødning.
Men uanset hvad er det vildt tragisk både for børnene og stinne samt familien. For det er jo tydeligt at det stinne har været igennem har sat sine spor for hold da op hvor var hun tynd sidst i programmet.

Anmeld

15. maj 2012

132319

Lykke86 skriver:

Kåre sand, siger jo så sjovt nok til sidst i programmet, at hverken Holbæk sygehus, politiet eller benno ønskede at stille op... Wonder why?!

Ja, til sidst -Det vidste jeg jo ikke da jeg skrev det.

Det er ikke til at sige hvorfor, måske vil han bare gerne have fred for det hele.

Jeg tror ikke han havde fået lov til at gå fri, hvis der overhovdet var det mindste der pegede på at det kunne være ham.

Anmeld

15. maj 2012

maria_wlt

Lykke86 skriver:

Måske pga tavshedspligt eller råd fra advokat...

Anmeld

15. maj 2012

TR

Tænkt hvordan den familie blev skilt i 4 på ca et døgn !! Kan slet ikk sætte ord på det !! :O Tænkt at hendes børn slet ikk ved hvem hun er ! Er rystet. !Nu mangler jeg bare , at vide hva der nu sker .. Kæft jeg gad godt at vide HVEM der har gjort det ?!?!?!?!!

Anmeld

15. maj 2012

Phoenix

Så tragisk en sag. Og stakkels børn der tydeligvis er blevet så præget af sagens forløb. 

Tror ikke på Stine har gjort det. Må være hårdt at være sådan en omgang igennem. 

Og blive målt og vejet uanset konstant. Selvom hun ikke længere er sigtet bliver hun jo stadig stemplet gang på gang. Og så det få taget sine børn fra sig. Umenneskeligt - hvis hun er uskyldig. Hvilket jeg jo tror på. 

Synes systemet har fejlet i den grad i denne sag. 

Anmeld

15. maj 2012

sne190810

maria_wlt skriver:

Jeg er sku godt nok i syv sind... Hendes opførelse er mærkelig... Lidt for rolig og fattet.. Kunne jeg da slet ikke være hvis jeg var USKYLDIG... Føj hvor ville jeg være morderisk hvis nogen have gjort det ved mit barn

Ja, det er rigtigt nok.

Jeg tænker lidt tilbage .. Hvis man tager hendes sindstilstand i betragtning allerede fra da hun var gravid med Isabella hvor man kunne ane lidt snigende tendenser på en evt fødselsdepression (hvilket heldigvis aldrig kom i udbrud, af hvad man ved) og så med Benjamin hvor hun får rimelig heftig fødselsdepression. Efterfølgende ser vi hende jo så på TV hvor hun selv snakker om hvor magtesløs hun føler sig, hvor hårdt det er med 2 små børn, Benno som arbejder meget og ikke deltager så meget som hun nu engang har brug for med sådan en psykisk sygdom på sidelinien, hun føler hun er alene og det hele bare er for meget.

ALARMKLOKKER ..

Dér burde der havde været en SP som var kvik og havde reageret. Eller såmånd den pædagog som optræder i et gammelt afsnit hvor Stine er nede og aflevere Isabella, samt fortæller om hvordan hun har det, og inddirekte skriger om hjælp med en nyfødt Benjamin på armen. Pædagogen gør ingenting andet end at tilføje det selvfølgelig er hårdt med to små børn ..........

Jeg tror på hun har gjort det, men at det har været i et svagt øjeblik og selvfølgelig noget hun har gjort i afmagt og frustration, som en effekt af den f.depression som hun var ramt af. Pisse synd for hende, at hun ikke har fået den fornødne hjælp fra start af så hele det her cirkus kunne være undgået.

Anmeld

15. maj 2012

Lusi

maria_wlt skriver:

Jeg er sku godt nok i syv sind... Hendes opførelse er mærkelig... Lidt for rolig og fattet.. Kunne jeg da slet ikke være hvis jeg var USKYLDIG... Føj hvor ville jeg være morderisk hvis nogen have gjort det ved mit barn

Det er jo svært at sige hvordan man reagere, hvis det skulle ske for én selv
Hun har trods alt siddet bag tremmer i 7 måneder og hun virker ik lige som typen, det nogensinde havde regnet med at havne dér..

Anmeld

15. maj 2012

os2

132319 skriver:

Det er jo overhovedet ikke en idikation for at det er ham der har gjort det. Et barn kan sagtens få anfald, længe efter det er blevet rusket.

De sagde jo også i programmet at det var sket engang i april md og den aften Benno var alene med ham var jo engang i maj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.