Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

lio

Synes det er SÅ synd at Isabella bliver nedprioriteret i forløbet, hun får det jo tydeligt dårligt af at være adskilt fra sin mor og familie. Rigtig dårligt håndteret af myndighederne.

Resten er jo bare så forfærdeligt, lige meget hvordan man vender og drejer det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

morethanperfect

henh01 skriver:

Jeg kan simpelthen heller ikke forestille mig at hun skulle have rusket sit barn! Og ja det er da pudsigt at han får et 3. anfald, mens hun er i fængsel osv.

SKRÆKKELIGT!!!!!!!!!!! OG SMAGLØST et system vi har i DK! Den kasten frem og tilbage med stakkels lille isabella!!!! Hun er nu en splittet pige der gang på gang har oplevet at mor "forlader" hende! Og stakkels Stine ikke at se sin lille søn i SÅ lang tid og mest af alt stakkels lille uskyldige benjamin der mister sine primære omsorgspersoner i en tid hvor tryghed er grobund for en sund fremtid!

Helt forfærdeligt .. 
Og ja , stakkels Isabella .. !!  

Anmeld

15. maj 2012

Mira0911

Hvem? skriver:

Kan man se det online nogle steder?

Nutv.dk vil jeg tro... 

Anmeld

15. maj 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Syns godt nok det er trist at se ..
Har ondt af dem begge .. !  

Det er meget trist... 

Anmeld

15. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor har jeg bare lyst til, at tage min lille pige i armene og nusse hende, kramme og kysse hende og putte med hende!

Og gud hvor er det bare skide synd for Isabella, at hun blive "lagt til side" på den måde  Pigen har det jo ikke godt hvor hun er!

Anmeld

15. maj 2012

Isabella_mor

Jeg tuder famne også, syntes det er SÅ synd for de børn at de bliver "kastet" rundt i det system. Jeg tror ikke at stine har gjort noget som helst forkert. Keg har selv været et barn der har været anbragt så jeg kan 110% sætte mig ind i de følelser som isabella sidder med, det er svigt på svigt på svigt. Håber virkelig der blir rettet op på hendes følelser hurtigt igen så hun kommer til at være i stand til at udtrykke sine følelser uden hæmninger igen... 

Anmeld

15. maj 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Syns virkelig også det er hårdt at se .. !! Har også lige været oppe ved Oscar og kigge lidt på ham 

Jeg syns det virker meget mystisk det hele .. 

Ja det er meget mystisk.....

Men jeg tror altså ikke hun har gjort det. Hun virker meget oprigtig, og jeg har bare rigtig svært ved at tro at hun skulle have gjort det  

Det gør også helt ondt i mig at høre hvor hårdt der har taget psykisk på isabella  

Anmeld

15. maj 2012

Vial

henh01 skriver:

Jeg kan simpelthen heller ikke forestille mig at hun skulle have rusket sit barn! Og ja det er da pudsigt at han får et 3. anfald, mens hun er i fængsel osv.

SKRÆKKELIGT!!!!!!!!!!! OG SMAGLØST et system vi har i DK! Den kasten frem og tilbage med stakkels lille isabella!!!! Hun er nu en splittet pige der gang på gang har oplevet at mor "forlader" hende! Og stakkels Stine ikke at se sin lille søn i SÅ lang tid og mest af alt stakkels lille uskyldige benjamin der mister sine primære omsorgspersoner i en tid hvor tryghed er grobund for en sund fremtid!

Det er værre med børn, der bliver taget for sent. Fx Brønderslevsagen. Det er blevet vurderet, at børnene ikke var i sikkerhed. Så må der handles trods det er ulykkeligt.

Anmeld

15. maj 2012

bullerbassen

Syntes det er en rigtig sørgelig sag, jeg ved ikke hvad der er sket med drengen. Og vil ikke dømme nogen.

Er godt nok glad for jeg ikke sidder i hendes bukser 

Der kan jo flere der kunne have skadet ham..

Mit  

Anmeld

15. maj 2012

Camulla

MinNoah skriver:

Jeg tror virkelig ikke på at hun har gjort det!! Og synes det er SÅ forfærdeligt måden den sag er håndteret på.. Tænk sig at hun ikke må ta med sin søn på sygehuset da han blir dårlig anden gang fordi en eller anden ukompetent sladdertante af en pædagog mener at stine "så sit snit" til at ruske ham igen...l Jeg aner virkelig ikke hvad jeg selv havde gjort i den situation hvis jeg var stine... tror jeg var blevet psykotisk eller havde ydet vold.... Hun tager det fandme flot!!!
Og ja hvor er Benno i denne sag?! Han er slet ikk mistænkt!? Måske det ikke er ruskevold men en sygdom de kloge læger ikk kender til men skal have en årsag...¨

Jeg er rystet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.