Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Vial

Frøken J. skriver:

Heller ikke mig. Jeg tuder allerede Overvejer lidt at slukke.. Stakkels dreng, det går lige i hjertet!

Det kommer alt for tæt på, når vi skal se den mishandlede dreng ligge på hospitalet. Så sød og sårbar ligger han og guffer på sin sut måske i sin bøddels arme. Det er altså mere end jeg kan takle som tv "underholdning"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
BRUUS skriver:

Ud fra hvad jeg har set indtil videre, kan jeg slet ikke forestille mig at det er Stine som har rusket ham, udfra hvad hun selv beretter?! Det går lige i hjertet på mig det hun fortæller. Blandet med billeder af den lille guldklump som ligger der helt forsvarsløs 

Enig. Hun siger at Benno var alene hjemme med børnene...ergo må det havde været Benno der havde rusket ham....

Anmeld

15. maj 2012

TineA

Baagøe skriver:

Stine-sagen? Hvad går det ud på?

Stine fra DUM blev fængslet - mistænkt for at ruske sin søn Benjamin. Sigtelsen er nu frafaldet (grundet manglende bevismateriale) og nu giver Kanal4 hende muligheden for at fortælle sin side af historien.

Anmeld

15. maj 2012

Mira0911

sne190810 skriver:

Men har hun ikke hele tiden gjort det? Fortalt sin side af sagen

Pas, så meget har jeg ikke fulgt med... 

Anmeld

15. maj 2012

sne190810

morethanperfect skriver:

Meget af det har jo været rygter , så har aviserne skrevet noget osv.. Vi har jo aldrig hørt hende selv, snakke om det .. 

Jeg syntes da der har været rigeligt med artikler i Ude og hjemme fra hende, samt den officielle støtteside og facebook (fra hendes far eller hende selv)

Anmeld

15. maj 2012

Pige2009

W.. skriver:

Stine fra DUM blev fængslet - mistænkt for at ruske sin søn Benjamin. Sigtelsen er nu frafaldet (grundet manglende bevismateriale) og nu giver Kanal4 hende muligheden for at fortælle sin side af historien.

Uhh... Sådan noget kan jeg slet ikke holde ud at se eller høre om uagtet om det er sandt eller ej

Anmeld

15. maj 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Det slemmere når man er gravid !!  

Det kan jeg også skrive under på  Puha hvor er det hårdt at se.... Lille Benjamin ligger helt uskyldig og forsvarsløs der  

Jeg får lyst til at gå ind og hente Viktor fra hans seng og bare kramme ham og kysse ham 

Hvis nogen nogensinde udsatte mine børn for sådan noget, ville jeg gå HELT amok 

Anmeld

15. maj 2012

Kofoed.

132319 skriver:

At jeg overhovedet ikke tror hun er uskyldig.

Det er da lidt pudsigt at det kun er hende man ser, at Benno ikke er blevet interviewet i forbindelse med det der skete. Det er han måske, men det har de ikke valgt at tage med.

Det er jo nok fordi hun var syg oveni. Men de har undersøgt ham, er lige blevet fortalt.

Anmeld

15. maj 2012

132319

Omsorgsgiver skriver:

Enig. Hun siger at Benno var alene hjemme med børnene...ergo må det havde været Benno der havde rusket ham....

Det er jo overhovedet ikke en idikation for at det er ham der har gjort det. Et barn kan sagtens få anfald, længe efter det er blevet rusket.

Anmeld

15. maj 2012

klmf

Har slukket for det, synes det er smagløs 'underholdning' i klassisk Kaare Sand-stil.

Der findes et specielt sted i helvede for folk, der tæver deres børn, uanset hvem det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.