Stine fra de unge mødre i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Team Putte

Kofoed. skriver:

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2012/5/D e%20unge%20modre%20Glennie%20kaemper%20for%20sine% 20born.aspx

Kan ikke linke via mobil men det er så bare fædrene der har børne.

Ja mente nok der var noget med fædrene der har børnene Det er jo langt fra det samme som at få dem tvangsfjernet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Kofoed.

Team Putte skriver:

Ja mente nok der var noget med fædrene der har børnene Det er jo langt fra det samme som at få dem tvangsfjernet

Ja og dog, hun må jo ikke få dem hjem alligevel.

Men må heller holde os til at oppe tråde, frygter vi ligge op til en anden debat, kunne bare huske der var en 3. sag samtidig

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Kofoed. skriver:

Ja og dog, hun må jo ikke få dem hjem alligevel.

Men må heller holde os til at oppe tråde, frygter vi ligge op til en anden debat, kunne bare huske der var en 3. sag samtidig

Bevares så må folk gerne deltage bare de snakker pænt

Anmeld

15. maj 2012

Annana89

An&Jo skriver:

haha.. Kan godt lide din mand..

Ej her er kæresten ligeså vild som mig med at se det, så vi skal sidde sammen og se det regner jeg med.. Eller det kommer an på hvornår/om han kommer hjem fra arbejde.. det hele afhænger af hans køre/hviletid, som jeg nogengange kan bande meget langt ned hvor peberet gror..
Men ellers må jeg jo se det alene, men guud hvor jeg elsker at have en kæreste der er ligeså vild med de unge mødre som jeg selv er..

Gidder han virkelig at se det sammen med dig?

Eij faktisk nu når jeg overvejer det så tror jeg lidt min mand er skabsseer af DUM eller altså hvis jeg ser det så kigger han tit forbi og spørg til hvad der sker om om han har fulgt med osv  Men så skal han altid lige ryste på hovedet og lade som om at han sys dete r lidt åndsvagt hehe.

Så han har sku nok fulgt mere med en han egentlig vil være ved!

Anmeld

15. maj 2012

Kofoed.

Team Putte skriver:

Bevares så må folk gerne deltage bare de snakker pænt

Rigtigt nok, men synes der har været nogle situationer.

Men ja, det er skidt der er så mange dårlige følge historier, men til gengæld, så sådan en som amanda sisse, hun har virkelig vendt sit liv for william.

Anmeld

15. maj 2012

DitteFisk

Godt med en påmindelse jeg er nu ret glad for, at jeg faktisk er på arbejde i aften - her har vi nemlig kanal 4 på tv'et og det har vi ikke derhjemme

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Kofoed. skriver:

Rigtigt nok, men synes der har været nogle situationer.

Men ja, det er skidt der er så mange dårlige følge historier, men til gengæld, så sådan en som amanda sisse, hun har virkelig vendt sit liv for william.

Synes hun gør det rigtig godt! Men hun skal passe på med alle de krav hun stiller til sig selv.. Krav er godt så man ik falder af på den, men hun er jo næsten sygeligt i sine krav om at være perfekt

Anmeld

15. maj 2012

An&Jo

Annana89 skriver:

Gidder han virkelig at se det sammen med dig?

Eij faktisk nu når jeg overvejer det så tror jeg lidt min mand er skabsseer af DUM eller altså hvis jeg ser det så kigger han tit forbi og spørg til hvad der sker om om han har fulgt med osv  Men så skal han altid lige ryste på hovedet og lade som om at han sys dete r lidt åndsvagt hehe.

Så han har sku nok fulgt mere med en han egentlig vil være ved!

jaa, han elsker det ligeså meget som jeg gør.. det er fantastisk

ja det kunne godt virke som om din kæreste ser med alligevel..

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Team Putte skriver:

De der 2 mærkelige fra sidste sæson fik fjernet deres datter allerede ved fødslen og så er der Hannah og Natasja i denne sæson der har fået fjernet.. Der er da ik andre?

De snakkede os om at Glennie sku ha dem fjernet men der er hvis ik sket noget

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Gigl skriver:

Godt med en påmindelse jeg er nu ret glad for, at jeg faktisk er på arbejde i aften - her har vi nemlig kanal 4 på tv'et og det har vi ikke derhjemme

He he så er arbejdet ikke altid skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.