Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Ja og dog, hun må jo ikke få dem hjem alligevel.Men må heller holde os til at oppe tråde, frygter vi ligge op til en anden debat, kunne bare huske der var en 3. sag samtidig
Ja og dog, hun må jo ikke få dem hjem alligevel.Men må heller holde os til at oppe tråde, frygter vi ligge op til en anden debat, kunne bare huske der var en 3. sag samtidig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Helt enig, men synes måske ik hun ligesom lod ham tage isabella i sit eget tempo, oz fordi hun blev gravid så hurtigt og havde brug for han tog meget over.. Havde han nu fået lov til at tage tingene stille og roligt og de havde ventet et års tid, så tror jeg de havde været mere ligeværdige i graviditeten og efter.. Der er oz lyspunkter.. Amanda Sisse synes jeg gør det godt og Camilla oz når nu alt det her med Christian har lagt sig igen..
Helt enig, men synes måske ik hun ligesom lod ham tage isabella i sit eget tempo, oz fordi hun blev gravid så hurtigt og havde brug for han tog meget over.. Havde han nu fået lov til at tage tingene stille og roligt og de havde ventet et års tid, så tror jeg de havde været mere ligeværdige i graviditeten og efter..
Der er oz lyspunkter.. Amanda Sisse synes jeg gør det godt og Camilla oz når nu alt det her med Christian har lagt sig igen..
Annana89 skriver: Gidder han virkelig at se det sammen med dig? Eij faktisk nu når jeg overvejer det så tror jeg lidt min mand er skabsseer af DUM eller altså hvis jeg ser det så kigger han tit forbi og spørg til hvad der sker om om han har fulgt med osv Men så skal han altid lige ryste på hovedet og lade som om at han sys dete r lidt åndsvagt hehe. Så han har sku nok fulgt mere med en han egentlig vil være ved!
Gidder han virkelig at se det sammen med dig?
Eij faktisk nu når jeg overvejer det så tror jeg lidt min mand er skabsseer af DUM eller altså hvis jeg ser det så kigger han tit forbi og spørg til hvad der sker om om han har fulgt med osv Men så skal han altid lige ryste på hovedet og lade som om at han sys dete r lidt åndsvagt hehe.
Så han har sku nok fulgt mere med en han egentlig vil være ved!
HAHA det samme med med min mand, han vil bare ik indrømme det
Glæder mig til at se det i aften , og har allerede reseveret fjernsynet, hahaha
Strawberry skriver: Glæder mig til at se det i aften , og har allerede reseveret fjernsynet, hahaha
Månsson skriver: Har du første parket så
Har du første parket så
Ja da . Sagde allerede til kæresten i eftermiddags, at i aften der skulle jeg altså se en dokumentar på kanal 4 kl.21 i aften, så der har jeg reseveret fjernsynet . Lur mig om han ikke kigger med i smug, hvis jeg sidder og kommentere lidt på det i aften
Månsson skriver: Laver lige en lille påmindelse da der sikkert er mange der gerne vil se det
Laver lige en lille påmindelse da der sikkert er mange der gerne vil se det
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Har ikke hørt den historie, kan du ikke give mig et resume af hendes historie ang hendes søn Benjamin .. Hvad er der sket med ham :-) ? Hvad har man hørt førhen?
Har ikke hørt den historie, kan du ikke give mig et resume af hendes historie ang hendes søn Benjamin .. Hvad er der sket med ham :-) ? Hvad har man hørt førhen?
Strawberry skriver: Ja da . Sagde allerede til kæresten i eftermiddags, at i aften der skulle jeg altså se en dokumentar på kanal 4 kl.21 i aften, så der har jeg reseveret fjernsynet . Lur mig om han ikke kigger med i smug, hvis jeg sidder og kommentere lidt på det i aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128