Stine fra de unge mødre i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

MorDk

Månsson skriver:

He he hvor hyggeligt med vanilie kranse

Mmm.... I LIKE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Clisolka

Nu 

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Månsson skriver:

De snakkede os om at Glennie sku ha dem fjernet men der er hvis ik sket noget

Jah men begge hendes børn bor hos fædrene, det er jo ik det samme som at få dem fjernet

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Mor og meget mere skriver:

Det er ikke for at angribe nogen - jeg prøver bare at forstå: Er det hyggeligt at følge en ulykkelig sag om evt. vold mod et barn og en mor, der har mistet sine børn? 

Jeg spørger dels, fordi jeg ikke forstår det og dels, fordi jeg har elever, der har reality-tv som fordybelsesområde i dansk - og blandt andet kredser om de moralske spørgsmål. 

De unge mødre er underholdning som så meget andet reality tv

For mig er der ik forskel på at se De unge mødre eller Paradise hotel, og det kan man jo synes om hvad man vil, men synes netop dette er spændende når man har fulgt serien.. Interessant at se hvad der er sket og hvor de er henne nu

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Ja det gik nok lige lovlig stærkt det hele.. Må sige jeg mistede lidt for Camilla efter alt det her der er kommet frem men stadig en go mor ja, Og amanda sisse hun er virkelig vokset med opgaven, kan os godt li Kamilla sofia tror jeg hun hedder

Enig i at man sad lidt der med det ene øjenbryn løftet og tænkte AHA da alt det med camilla og christian begyndte at rulle.. Men en god mor det er hun

Amanda sisse skal bare passe på alle de krav hun stiller til sig selv om at alt skal være perfekt, det kan hurtigt gå den forkerte vej med alt det perfektionisme! Nogle gange må man bare acceptere at opvasken ik lige blev taget i dag og sådan  Og Kamilla Sofia virker fornuftig, men nu ser man bare lidt samme forskel på hende og kæresten efter hun er blevet gravid efter få mdr.

Anmeld

16. maj 2012

Isaac's mor

Jeg tror personligt ikk hun har gjort det. bum! :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.