Stine fra de unge mødre i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Månsson skriver:

Hun sku angiveligt ha rusket ham så han har fået en hjerneskade og sad varetægtsfængslet i 6måneder men grundet for få beviser blev hun løsladt men har stadig ikke hendes børn, hun har så ved hjælp af en læge "fundet ud af" (vides jo ikk) at drengen har en sygdom der giver samme symptomer

Nå for satan ..
Så må jeg heller lige få det set

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

L&V

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Nå for satan ..
Så må jeg heller lige få det set

Ja det bliver da lidt spændende

Anmeld

15. maj 2012

.....

Månsson skriver:

Ha ha de kære mænd, de er sku lidt tosset med det tøse tv selv om de ikke vil indrømme det

Nemlig . Når man spørger om de vil se med, så neeej det vil de hvertfald ikke, det er for tøset. Men hvis man så sidder og kommenter på det der sker, spørg de alligevel ind til hvad der sker, og giver en kommentar med på vejen

Anmeld

15. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Team Putte skriver:

Har talt ned siden de viste første reklame for det efter De unge mødre sidste tirsdag!

Synes den sag har været rigtig meget UDE af medierne så er ved at revne af spænding for at se programmet i aften! Der er købt Ben & Jerrys karamelsutra til hyggestunden og det hele

Det er ikke for at angribe nogen - jeg prøver bare at forstå: Er det hyggeligt at følge en ulykkelig sag om evt. vold mod et barn og en mor, der har mistet sine børn? 

Jeg spørger dels, fordi jeg ikke forstår det og dels, fordi jeg har elever, der har reality-tv som fordybelsesområde i dansk - og blandt andet kredser om de moralske spørgsmål. 

Anmeld

15. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Mor og meget mere skriver:

Det er ikke for at angribe nogen - jeg prøver bare at forstå: Er det hyggeligt at følge en ulykkelig sag om evt. vold mod et barn og en mor, der har mistet sine børn? 

Jeg spørger dels, fordi jeg ikke forstår det og dels, fordi jeg har elever, der har reality-tv som fordybelsesområde i dansk - og blandt andet kredser om de moralske spørgsmål. 

Tror ikke at man skulle forstå den som om at hun hyggede sig, fordi der kom en dokumentar om vold mod børn :-)

Jeg synes det er spændende, fordi at man hører hendes historie og ikke ude og hjemme og alle de andres historie - for der er altid pyntet på det.

Her hører du KUN Stines, så ud fra det så er det da "spændende" at høre hvad hun har at sige til hele situationen

.. Det kunne jeg forstille mig, at det var noget af det hun mente. Går ikke ud fra, at nogen herinde godt kan lide at se på vold mod børn

Det var forresten heller ikke for at hakke ned på dig eller noget, at jeg svarede

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Strawberry skriver:

Nemlig . Når man spørger om de vil se med, så neeej det vil de hvertfald ikke, det er for tøset. Men hvis man så sidder og kommenter på det der sker, spørg de alligevel ind til hvad der sker, og giver en kommentar med på vejen

He he ja det er ikke engang løgn

Anmeld

15. maj 2012

.....

Månsson skriver:

He he ja det er ikke engang løgn

Hehe, man har vel sin stolthed som mand

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Mor og meget mere skriver:

Det er da en frygtelig situation men det er da interessant at høre hendes side af det, hun er jo ikke dømt skal man lige huske.. For mit vedkommende har jeg syntes rigtig godt kom Stine og kan slet ikke forestille mig at hun ku finde på sådan noget og derfor vil jeg gerne se det og tænker os at det er noget man høre om tit men aldrig fra familiens side så hvorfor ikke gøre det til en hyggelig aften med noget der intereressere en?

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Strawberry skriver:

Hehe, man har vel sin stolthed som mand

Ja ha måske han os ska være rigtig mandig og se fodbold som alle de andre mænd men lige kommer til at zappe forbi

Anmeld

15. maj 2012

.....

Månsson skriver:

Ja ha måske han os ska være rigtig mandig og se fodbold som alle de andre mænd men lige kommer til at zappe forbi

Haha det ved man aldrig. Men jeg har lært, at man aldrig får dem til at indrømme hvis de synes at det er spændende at se sådan noget tøse tv . De holder sig bare til sidelinjen i smug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.