Stine fra de unge mødre i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Annana89

Team Putte skriver:

Vi har kun det hygge vi selv skaber

Har faktisk altid godt kunnet li' stine, synes hun gjorde det godt med isabella og var bare nogenlunde fornuftig at høre på når hun åbnede munden.. Men så kom Benno ind i billedet og så var der sgu ik så meget selvstændighed tilbage

Tror på det ændre en når man får taget sine børn og tilmed har siddet i fængsel  i reklamerne ser hendes øjne meget "døde" ud..

Jeg sys du har ret med hensyn til hendes øjne! Det er bare helt tomme! men tror nu ikke dete r så underligt når hun har været igennem det hun har været igennem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

L&V

Annana89 skriver:

Ahh jeg har tænkt på det hver dag siden sidste tirsdags, simpelthen fordi det er så spændende!

Prøvede at forklare min mand hvor vigtig det var at se det! Han forstod det ikke helt så prøvede at sammenligne det med den nært kommende champions league finale! Så sys han jeg var komlpet tosset og mente at der på ingen måde kunen være så mange der gad og se noget om Stine som danskere der skulle se champions league finale!

Men ser nu ud til at der alligevel er MANGE der skal se det

Ih de mænd, hurra for flere fjernsyn for sådan er min mand nemlig os bare Det er da nok det mest spændende der kommer i tv i denne uge tror jeg

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Mira0911 skriver:

Skal helt klart se det.... 

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Chancen skriver:

Jeg skal i hvertfald se det!

Er spændt på at hører sagen fra hendes side  

Ja det må ha været fygtelig og uanset hva vil folk altid huske hende som stine der ruskede benjamin om hun så har gjort det eller ej

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Hun var os klart en af dem jeg syntes gjorde det bedst jeg ku nu os godt li benno må jeg sige, han var lidt doven men syntes bare de virkede glade.. Ja det gjorde de nemlig også var hun endnu mere tynd end normalt og med tatovering på hånden

Men syntes generelt den serie har taget en ærgerlig drejning

En meget ærgelig drejning i denne sæson.. 2 tvangsfjernelser og 1 i sidste oz.. Men synes så tilgengæld serien er god til at vise både det gode og det dårlige! Så unge piger ik sidder derhjemme og tænker det er lut af lagkage at få børn i så ung en alder

Synes det virkede som om Stine og Benno nok var 2 forskellige steder i livet og hun forventede meget mere af ham end han var klar på.. Det virkede som om de havde lidt svært ved at snakke ordentligt om tingene..

Anmeld

15. maj 2012

Annana89

Månsson skriver:

Ih de mænd, hurra for flere fjernsyn for sådan er min mand nemlig os bare Det er da nok det mest spændende der kommer i tv i denne uge tror jeg

Ja for den!! jeg tager så hen til en veninde og ser det med hende! Men prøvede alligevel at få ham til at forstå hvorfor jeg gik så meget op i det! Men SUK de er jo kun mænd!

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Annana89 skriver:

Jeg sys du har ret med hensyn til hendes øjne! Det er bare helt tomme! men tror nu ikke dete r så underligt når hun har været igennem det hun har været igennem!

Nej præcis!

Og hun har jo før meldt ud at når hun ik havde isabella hos sig følte hun ik hun havde noget at leve for.. Mener det var da hun var gravid med benjamin og isabella blev passet af hendes far og stedmor.. Så er det jo helt forståeligt at gnisten i øjnene forsvinder..

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Team Putte skriver:

En meget ærgelig drejning i denne sæson.. 2 tvangsfjernelser og 1 i sidste oz.. Men synes så tilgengæld serien er god til at vise både det gode og det dårlige! Så unge piger ik sidder derhjemme og tænker det er lut af lagkage at få børn i så ung en alder

Synes det virkede som om Stine og Benno nok var 2 forskellige steder i livet og hun forventede meget mere af ham end han var klar på.. Det virkede som om de havde lidt svært ved at snakke ordentligt om tingene..

Ja det har du ret i, syntes bare der er så meget negativt også mange dårlige (ved godt det er et fy ord men det syntes jeg) mødre efterhånden

Det er rigtigt forventningerne var absolut ikke ens men tænker os når hun nu var mor i forvejen så vidste hun jo hva det gik ud på hvor han var rookie

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Annana89 skriver:

Ja for den!! jeg tager så hen til en veninde og ser det med hende! Men prøvede alligevel at få ham til at forstå hvorfor jeg gik så meget op i det! Men SUK de er jo kun mænd!

Arh men der er ingen fornuft i de mænd der

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Ja det har du ret i, syntes bare der er så meget negativt også mange dårlige (ved godt det er et fy ord men det syntes jeg) mødre efterhånden

Det er rigtigt forventningerne var absolut ikke ens men tænker os når hun nu var mor i forvejen så vidste hun jo hva det gik ud på hvor han var rookie

Helt enig, men synes måske ik hun ligesom lod ham tage isabella i sit eget tempo, oz fordi hun blev gravid så hurtigt og havde brug for han tog meget over.. Havde han nu fået lov til at tage tingene stille og roligt og de havde ventet et års tid, så tror jeg de havde været mere ligeværdige i graviditeten og efter..

Der er oz lyspunkter.. Amanda Sisse synes jeg gør det godt og Camilla oz når nu alt det her med Christian har lagt sig igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.