Stine fra de unge mødre i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Kofoed.

Team Putte skriver:

En meget ærgelig drejning i denne sæson.. 2 tvangsfjernelser og 1 i sidste oz.. Men synes så tilgengæld serien er god til at vise både det gode og det dårlige! Så unge piger ik sidder derhjemme og tænker det er lut af lagkage at få børn i så ung en alder

Synes det virkede som om Stine og Benno nok var 2 forskellige steder i livet og hun forventede meget mere af ham end han var klar på.. Det virkede som om de havde lidt svært ved at snakke ordentligt om tingene..

Så vidt jeg har fået med, så er det tre, den ene er bare ikke med i serien længere. Altså ikke hannah.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Laver lige en lille påmindelse da der sikkert er mange der gerne vil se det

bah! Har ikke kanalen!!

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Kofoed. skriver:

Så vidt jeg har fået med, så er det tre, den ene er bare ikke med i serien længere. Altså ikke hannah.

De der 2 mærkelige fra sidste sæson fik fjernet deres datter allerede ved fødslen og så er der Hannah og Natasja i denne sæson der har fået fjernet.. Der er da ik andre?

Anmeld

15. maj 2012

Kofoed.

Team Putte skriver:

De der 2 mærkelige fra sidste sæson fik fjernet deres datter allerede ved fødslen og så er der Hannah og Natasja i denne sæson der har fået fjernet.. Der er da ik andre?

Glennie, gik hun frivillig af med hendes den ene? Ej nu kan jeg ikke huske det, men google'r lige.

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Kofoed. skriver:

Glennie, gik hun frivillig af med hendes den ene? Ej nu kan jeg ikke huske det, men google'r lige.

Gjorde hun det? Det er godt nok længe siden så det husker jeg sgu ik

Anmeld

15. maj 2012

Kofoed.

Team Putte skriver:

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2012/5/D e%20unge%20modre%20Glennie%20kaemper%20for%20sine% 20born.aspx

Kan ikke linke via mobil men det er så bare fædrene der har børne.

Anmeld

15. maj 2012

Kofoed.

Team Putte skriver:

Det var samtidig med de to andre

Anmeld

15. maj 2012

Kofoed.

Team Putte skriver:

Fejl

Anmeld

15. maj 2012

An&Jo

Annana89 skriver:

Ahh jeg har tænkt på det hver dag siden sidste tirsdags, simpelthen fordi det er så spændende!

Prøvede at forklare min mand hvor vigtig det var at se det! Han forstod det ikke helt så prøvede at sammenligne det med den nært kommende champions league finale! Så sys han jeg var komlpet tosset og mente at der på ingen måde kunen være så mange der gad og se noget om Stine som danskere der skulle se champions league finale!

Men ser nu ud til at der alligevel er MANGE der skal se det

haha.. Kan godt lide din mand..

Ej her er kæresten ligeså vild som mig med at se det, så vi skal sidde sammen og se det regner jeg med.. Eller det kommer an på hvornår/om han kommer hjem fra arbejde.. det hele afhænger af hans køre/hviletid, som jeg nogengange kan bande meget langt ned hvor peberet gror..
Men ellers må jeg jo se det alene, men guud hvor jeg elsker at have en kæreste der er ligeså vild med de unge mødre som jeg selv er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.