Stine fra de unge mødre i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Laver lige en lille påmindelse da der sikkert er mange der gerne vil se det

Har talt ned siden de viste første reklame for det efter De unge mødre sidste tirsdag!

Synes den sag har været rigtig meget UDE af medierne så er ved at revne af spænding for at se programmet i aften! Der er købt Ben & Jerrys karamelsutra til hyggestunden og det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Camilla <3

Jeg skal i hvertfald se det!

Er spændt på at hører sagen fra hendes side  

Anmeld

15. maj 2012

Mira0911

Månsson skriver:

Laver lige en lille påmindelse da der sikkert er mange der gerne vil se det

Skal helt klart se det.... 

Anmeld

15. maj 2012

Lykke:)

15. maj 2012

Bshizzle

Øv.. Vi kan kun se alle de der DR kanaler 

Vi er ved at renovere vores nye hus, så bor halvt i vores kæmpe campingvogn og ved nogle venner/familie. 

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Team Putte skriver:

Har talt ned siden de viste første reklame for det efter De unge mødre sidste tirsdag!

Synes den sag har været rigtig meget UDE af medierne så er ved at revne af spænding for at se programmet i aften! Der er købt Ben & Jerrys karamelsutra til hyggestunden og det hele

Ha ha ha du forstår rigtig at hygge Er os bare super spændt på hva hun har at sige, hun virkede meget forandret men det bliver man nok efter det hun har været igennem

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Bshizzle skriver:

Øv.. Vi kan kun se alle de der DR kanaler 

Vi er ved at renovere vores nye hus, så bor halvt i vores kæmpe campingvogn og ved nogle venner/familie. 

Måske du kan lokke nogle til at optage det til dig

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Ha ha ha du forstår rigtig at hygge Er os bare super spændt på hva hun har at sige, hun virkede meget forandret men det bliver man nok efter det hun har været igennem

Vi har kun det hygge vi selv skaber

Har faktisk altid godt kunnet li' stine, synes hun gjorde det godt med isabella og var bare nogenlunde fornuftig at høre på når hun åbnede munden.. Men så kom Benno ind i billedet og så var der sgu ik så meget selvstændighed tilbage

Tror på det ændre en når man får taget sine børn og tilmed har siddet i fængsel  i reklamerne ser hendes øjne meget "døde" ud..

Anmeld

15. maj 2012

Annana89

Ahh jeg har tænkt på det hver dag siden sidste tirsdags, simpelthen fordi det er så spændende!

Prøvede at forklare min mand hvor vigtig det var at se det! Han forstod det ikke helt så prøvede at sammenligne det med den nært kommende champions league finale! Så sys han jeg var komlpet tosset og mente at der på ingen måde kunen være så mange der gad og se noget om Stine som danskere der skulle se champions league finale!

Men ser nu ud til at der alligevel er MANGE der skal se det

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Team Putte skriver:

Vi har kun det hygge vi selv skaber

Har faktisk altid godt kunnet li' stine, synes hun gjorde det godt med isabella og var bare nogenlunde fornuftig at høre på når hun åbnede munden.. Men så kom Benno ind i billedet og så var der sgu ik så meget selvstændighed tilbage

Tror på det ændre en når man får taget sine børn og tilmed har siddet i fængsel  i reklamerne ser hendes øjne meget "døde" ud..

Hun var os klart en af dem jeg syntes gjorde det bedst jeg ku nu os godt li benno må jeg sige, han var lidt doven men syntes bare de virkede glade.. Ja det gjorde de nemlig også var hun endnu mere tynd end normalt og med tatovering på hånden

Men syntes generelt den serie har taget en ærgerlig drejning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.