Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Dinna88

grinny skriver:

Haha, ja.

Og så kan det lige passe at der går et eller andet galt, det er jo ikke første gang det skulle have været ude  Ej, det håber jeg ikke for så skal jeg høre på det  

ÅH GUD, DU MÅ IKKE SIGE DET!! Så bryder verden jo sammen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hva for nogle helligdage er der næste uge ? Er det ikke kun torsdag ?  

IM BROKE ! Ej jeg skal til frisør imorgen.. Der ryger mine penge.. 1200,- BOBS !!! 

Sikke et tilbud !! 

GODT DU GØR DET BEDRE FRA NU AF ! 

hm jeg har både fri fredag og torsdag! Så kom herned! Og det var ikke et spørgsmål

HOLY FUCK! 1200?? SIKKE da et tilbud, ja! 

Anmeld

14. maj 2012

4xGreve

Dinna88 skriver:

Hold da op. Det er lidt skræmmende, fordi det lyder meget som os. Jeg er meget imponeret over at I fik et barn så hurtigt, men alligevel har klaret det! Det er bare flot  

Det minder meget om situationen her fordi jeg næsten har boet her fra dag et. Dan blev hurtigt min klippe i alt det med Andreas, og jeg sov ved ham næsten hver nat dog med nattøj og det hele. Det betød meget at jeg INTET gjorde som jeg ville fortryde, men jeg havde brug for Dan på alle måder. Jeg kunne slet ikke være hjemme. Så jeg flyttede min adresse efter to måneder, hvor jeg egentlig havde været sammen med ham, mentalt i hvert fald, fra dag 1. Og vi snakker allerede børn - og de fleste presser også allerede på  dog ikke min mor, haha.

jeg er rigtig glad for at høre at I har klaret det igennem alle disse ting - det viser jo blot at I er helt rigtige for hinanden!!

Ja det gør det nemlig og vil også sige at der har været mange fordele ved at vi fik Daniella så hurtigt! Jeg vil ikke gøre noget om hvis jeg kunne! 

Og dejligt at høre at du har fundet den helt rigtige for DIG!

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Kay skriver:

hihi det kunne min også finde på... ik så meget cola men junk... og KAFFE.... er sikker på der nok skal ryge en del ned...

overrasket over han mener han er klar til arbejde trods han stadig ahr feber... og at diablo kommer ud...  pligtopfyldende mand jeg har mig

Åh, min kæreste elsker også kaffe. Men cola stikker det - hvad er det lige der er med cola og spillere?! Men junk hører også bare til, dog i begrænsede mængder vil jeg mene Han undskylder med at han starter i fitness på lørdag, haha.

Ja, det må du nok sige! Det må da være på sin plads at blive hjemme og pleje kroppen med diablo

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

hm jeg har både fri fredag og torsdag! Så kom herned! Og det var ikke et spørgsmål

HOLY FUCK! 1200?? SIKKE da et tilbud, ja! 

Betaler du ?  

Torsdag skal jeg besøge min gamle mormor 

Ja ikke Det har sku bare at ligne 10000000 millioner billiarder trilliarder dollars..  

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

4xGreve skriver:

Ja det gør det nemlig og vil også sige at der har været mange fordele ved at vi fik Daniella så hurtigt! Jeg vil ikke gøre noget om hvis jeg kunne! 

Og dejligt at høre at du har fundet den helt rigtige for DIG!

Jeg ser også rigtig mange fordele ved at få barn tidligt; dog tøver vi alligevel lidt Men vi er begge skrukke ud over alle grænser. Han stoppede helt op på gaden i dag fordi der var den mest nuttede pige. haha. Han gik helt i stå!

i lige måde 

Anmeld

14. maj 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Åh, min kæreste elsker også kaffe. Men cola stikker det - hvad er det lige der er med cola og spillere?! Men junk hører også bare til, dog i begrænsede mængder vil jeg mene Han undskylder med at han starter i fitness på lørdag, haha.

Ja, det må du nok sige! Det må da være på sin plads at blive hjemme og pleje kroppen med diablo

hihi... har selv spillet en del... WoW hvis du kender det? og ja cola høre bare til... var nærmest colaholiker en overgang... men så stoppede jeg med wow og cola fra den ene dag til den anden... og kan sagtens drikke et glas cola her og der men slet ikke i samme mængder

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Betaler du ?  

Torsdag skal jeg besøge min gamle mormor 

Ja ikke Det har sku bare at ligne 10000000 millioner billiarder trilliarder dollars..  

nej, du har flest penge
jamen, så fredag! KOM SÅ!

Ja, det må du da nok sige.. Det er jo for sygt  

Anmeld

14. maj 2012

TR

Dinna88 skriver:

Tusinde tak Ja, man skal virkelig stole på sig selv.. Det lærte jeg da. Det har helt sikkert ændret mit liv på mange andre måder, end "bare" det at jeg gik fra min ekskæreste.

Nemlig !

Anmeld

14. maj 2012

4xGreve

Dinna88 skriver:

Jeg ser også rigtig mange fordele ved at få barn tidligt; dog tøver vi alligevel lidt Men vi er begge skrukke ud over alle grænser. Han stoppede helt op på gaden i dag fordi der var den mest nuttede pige. haha. Han gik helt i stå!

i lige måde 

Ha ha hvor sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.