Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Det lyder godt .. Jeg låner det da bare lige .. 

Ja men tænk jeg går fra at have en død kat på hovedet.. Til at se smoking hot ud !  

Så er det en aftale!
nej, hallo, læste godt et sted at du ikke har været ved frisør i.... 1½ år? og det kan man jo slet ikke se!!!! Nu stopper du altså  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Så er det en aftale!
nej, hallo, læste godt et sted at du ikke har været ved frisør i.... 1½ år? og det kan man jo slet ikke se!!!! Nu stopper du altså  

Hahahha  

Jo kan man altså godt.. Det er helt tørt .. Og den mest kedelige farve ...

Anmeld

14. maj 2012

Sas1990

Dinna88 skriver:

haha, du har fat i noget - vi har da sengene for os selv! Sjovt at han også udruster sig med sodavand!

Hvor lyder det bare skønt, skønt, skønt! og stort tillykke!! Ordet "vores" er bare nøgleordet

hehe ja vi har så, jeg skal i skole i morgen nemlig, har så sidste skole dag på onsdag men skal bare fylde hele sengen i nat

hehe tak ja det må være vores nøgleord

Anmeld

14. maj 2012

Kay

Dinna88 skriver:

uh, ja, det kender jeg skam godt! er du vimmer, der er mange mennesker der er optagede af det spil! Men hold da op - der har da vist været en sammehæng mellem de to ting så! Jeg får bare ondt i maven hvis jeg drikker for meget cola!

ondt i maven?? har jeg aldrig fået af cola men ja der er mange gamere der ude... hihi

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hahahha  

Jo kan man altså godt.. Det er helt tørt .. Og den mest kedelige farve ...

baaaaaaaaaaaah mine spidser er også i smadder, og det er kun 3½ måned siden de blev klippet! Det er fordi jeg har været ond ved mit hår indtil jeg fik de lyse stirber jeg har nu. Det blev bare farvet rødt og brunt sååååå mange gange!

Anmeld

14. maj 2012

Lotus86

Han ser meget rar ud, og man er ikke i tvivl om, at i er glade for hinanden

Tillykke med manden i dit liv

Anmeld

14. maj 2012

Savannah

Dinna88 skriver:

Tak!

hvor er det dejligt at høre, at det er endt godt for dig/jer! Det gør mig også bre endnu mere sikker i det hele. Det er så vigtigt at tænke på sig selv i sådan en situation

Det er jeg glad for at høre, tak  

Det er nemlig rigtig vigtigt at tænke på sig selv engang imellem! Så man ikke glemmer sig selv.
Man er sin egen lykkes smed, er der nogen der siger :p og i dette tilfælde er det rigtigt.

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Sas1990 skriver:

hehe ja vi har så, jeg skal i skole i morgen nemlig, har så sidste skole dag på onsdag men skal bare fylde hele sengen i nat

hehe tak ja det må være vores nøgleord

Det lyder bare deeeeeeeejligt

hehe, ja!  

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

baaaaaaaaaaaah mine spidser er også i smadder, og det er kun 3½ måned siden de blev klippet! Det er fordi jeg har været ond ved mit hår indtil jeg fik de lyse stirber jeg har nu. Det blev bare farvet rødt og brunt sååååå mange gange!

Heheh ja det dumme møghår samarbejder jo ikke ! 

Jeg har også haft farvet det orange, sort, rød, brunt, platin, diverse andre sindsyge ideer Det tog mig 1 år at få det nogenlunde normalt .. Så nu vil jeg smadre det imorgen med masser striber  

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Kay skriver:

ondt i maven?? har jeg aldrig fået af cola men ja der er mange gamere der ude... hihi

Puuuhaaa, jaa, det har jeg fået flere gange! Er nok bare ikke så pro til det coladrikkeri 

Ja, deter jo helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.