Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Dinna88

4xGreve skriver:

Han ser da bare rigtig sæd ud og du ser lykkelig ud, bliver helt glad af at læse dit indlæg... Har prvet noget ligende selv og idag har vi to skønne børn sammen tros min unge alder..

Og hul i hvad andre tænker og mener det er dig der bedst selv ved hvad det rigte er for dig og dig der skal leve med dine valg! 

Tillykke med den nyfundet store og helt rigtige kærlighed...

Og sikke nogle gode billeder!

Tusinde, tusinde tak! Hvor er det bare skønt, at du har prøvet noget lignende - alle burde opleve sådan et forhold, det er jo bare det hele der går op i en højere enhed, føles det som om!

Tak! Det var SÅ svært for mig at tænke netop det du skriver, men i dag har jeg bare lært så meget af det. Det er sgu mit liv, og mig der skal være lykkelig. Så kan det ikke betale sig at tænke på andre!!

Og tak tak tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Dejligt med en god update fra dig

Godt du er glad og tilfreds! Det er det vigtigste

Dejligt at få svar fra dem man kan "kender" 

Tusinde tak

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Jeg gider ikke høre mere om det dumme møgspil !!!!

Flotte billeder af jer smukke.. Dejligt endelig at se noget fra dig herinde  

HAHA! Er Søren fortabt i det også??

Tak jamen, jeg skal hanke op i mig selv. Jeg har ALTID en fane med baby, men får bare næsten ikke skrevet herinde!

Anmeld

14. maj 2012

grinny

Dinna88 skriver:

Åh, haha, har helt ondt af dig Men det er nu fedt at de sådan nogle store glæder, og så over noget så simpelt som et spil (Shh, det skrev jeg ikke lige, det er jo ikke BARE et spil!! haha) men hvor fedt, at han også kan hygge sig med en ven med det!

Tusinde tak! Det kom af at vi en dag sad i sofaen som vi så ofte gør. Og så lå vores hænder nogenlunde sådan. Det måtte jeg bare have et billede af, så vi skyndte os at finde noget bedre lys og tage det

Nej for søren da, man må ikke sige det bare er et spil. Det fik jeg gjort den ene dag og så fik jeg en hel smøre med alt det man kunne  i spillet og hvor fedt det var - så jeg lærte at tie stille

Ej, men det er altså også bare godt! Sådan nogle billeder fortæller bare mere end hvis det er opstillet

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Kay skriver:

hihi min kæreste regner med at være rask nok til at tage på job i morgen... men han glæder sig meget over jeg ik er hjemme i morgen aften så han bare kan spille der ud af... jeg har pakket en lille rest aftensmad fra i dag til bam der bare skal i microen og så er han klar på i morgen aften hvor der bare skal games... uhhh der er under 4 timer til det kommer ud...

HAHA! hvor er du da bare en god kæreste Min kæreste er overbevist om at cola og junkfood hører til, så derfor de 600 kr.. yaikes

Anmeld

14. maj 2012

Nessie

Hvor er det bare skønt at læse at du er så lykkelig

du har truffet det helt rigtige valg ved at prioritere dig selv og dine følelser højest, og ikke gøre som andre måske synes er bedst.

I ser begge meget lykkelige ud, og klæder hinanden

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

LouiseVous skriver:

Smiler, hovhov jeg sku ha lidt start hjælp, ikk en hapser;b
du er jo blevet hapset af den ægte kærlighed

Haha, sooorrryyyy du må på mandejagt!

Uh, ja, det er jeg helt sikkert

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Nej for søren da, man må ikke sige det bare er et spil. Det fik jeg gjort den ene dag og så fik jeg en hel smøre med alt det man kunne  i spillet og hvor fedt det var - så jeg lærte at tie stille

Ej, men det er altså også bare godt! Sådan nogle billeder fortæller bare mere end hvis det er opstillet

hahaha, stakkels dig! Men på den måde lærer man hurtigt af sine "fejl" Jeg kom til at spørge ham om HVAD det egentlig går ud op - udover at ondskaben er tilbage???? Så fik jeg da ellers bare smækket en video i ansigtet.. " se se se se " og "så gør man det, det, det, det"... øøøhhh, jaaa okay

tusinde tak

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Nessie skriver:

Hvor er det bare skønt at læse at du er så lykkelig

du har truffet det helt rigtige valg ved at prioritere dig selv og dine følelser højest, og ikke gøre som andre måske synes er bedst.

I ser begge meget lykkelige ud, og klæder hinanden

tuuusinde tak!

Tak, det er jeg glad for at høre. Det tog mig lang tid at indse og jeg havde det stadig meget dårligt med det hele efter Dan og jeg officielt kunne være sammen. Men det er jo heller ikke bare en kæreste - det er hele hans familie og alt hvad der hører med! Så puha. Men det var det hele værd!

Tak

Anmeld

14. maj 2012

grinny

Dinna88 skriver:

hahaha, stakkels dig! Men på den måde lærer man hurtigt af sine "fejl" Jeg kom til at spørge ham om HVAD det egentlig går ud op - udover at ondskaben er tilbage???? Så fik jeg da ellers bare smækket en video i ansigtet.. " se se se se " og "så gør man det, det, det, det"... øøøhhh, jaaa okay

tusinde tak

Ja, man skal bare tie stille 

Og så kan man sidde og smile lidt for sig selv fordi det er som at se et barn til juleaften, det er da sødt   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.