Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Savannah

Dinna88 skriver:

Ja, netop! Så glemmer man helt sig selv på vejen, og så står man pludselig i et kæmpe rod.  for at vi gjorde det selvom det var svært.

Og det er jeg også. Han spurgte mig "Er du ikke bange for at du vil fortryde om nogle måneder?," og jo - men kun fordi man aldrig nogensinde kan vide sig 100 % sikker på noget som helst. Jeg var 99,99999999999999 procent sikker dog - og selvfølgelig har jeg ikke fortrudt!

Selvfølgelig er man bange, særligt når der ingen fortrydelsesret er. Men det ér de færreste tilfælde hvor man VED man gør det rigtige. Det bedste man kan gøre er at lytte til sit hjerte - I disse to tilfælde var det det rigtige ..

Man vinder ikke, hvis man ikke spiller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

sannekdp

18. maj 2012

TbCp

Hold da op! Var sikker på du ville være sammen med din ex resten af livet men når det ikke føles rigtigt så skal man ikke bare lade sig nøjes! 

Og hvor er det dejligt for dig at have fundet ham! Nogen gange ved man bare at det er den rigtige! Det vidste jeg også da jeg blev kæreste med Carsten som nu er min mand vi flyttede sammen fra dag 1 og købte hus efter 3 mdr

Tillykke med kærligheden!

Anmeld

18. maj 2012

Dinna88

Sally-Slingshot skriver:

Selvfølgelig er man bange, særligt når der ingen fortrydelsesret er. Men det ér de færreste tilfælde hvor man VED man gør det rigtige. Det bedste man kan gøre er at lytte til sit hjerte - I disse to tilfælde var det det rigtige ..

Man vinder ikke, hvis man ikke spiller

Du skriver det bare så godt!

Det gør man ikke 

Anmeld

18. maj 2012

Dinna88

TbCp skriver:

Hold da op! Var sikker på du ville være sammen med din ex resten af livet men når det ikke føles rigtigt så skal man ikke bare lade sig nøjes! 

Og hvor er det dejligt for dig at have fundet ham! Nogen gange ved man bare at det er den rigtige! Det vidste jeg også da jeg blev kæreste med Carsten som nu er min mand vi flyttede sammen fra dag 1 og købte hus efter 3 mdr

Tillykke med kærligheden!

Det var du ikke den eneste der troede  Der var heller ikke nogen der vidste hvordan jeg havde det, udover een veninde der havde vidst, fra start af, at vi aldrig ville forblive sammen - uden at jeg havde snakket med hende.

Det er nemlig det - nogle gange ved man det bare Wow - hus efter 3 måneder - så er man sikker!!!  

Tak

Anmeld

18. maj 2012

Savannah

Dinna88 skriver:

Du skriver det bare så godt!

Det gør man ikke 

Tak skal du ha'  

Anmeld

18. maj 2012

TbCp

Dinna88 skriver:

Det var du ikke den eneste der troede  Der var heller ikke nogen der vidste hvordan jeg havde det, udover een veninde der havde vidst, fra start af, at vi aldrig ville forblive sammen - uden at jeg havde snakket med hende.

Det er nemlig det - nogle gange ved man det bare Wow - hus efter 3 måneder - så er man sikker!!!  

Tak

Ja Og nu har vi været sammen i 6 år, gift i snart 5 år og har to dejlige børn

Anmeld

18. maj 2012

Dinna88

TbCp skriver:

Ja Og nu har vi været sammen i 6 år, gift i snart 5 år og har to dejlige børn

Tillykke Jeg  for at det er os engang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.