Dinna88 skriver:
Tusinde, tusinde tak! Hvor er det bare skønt, at du har prøvet noget lignende - alle burde opleve sådan et forhold, det er jo bare det hele der går op i en højere enhed, føles det som om!
Tak!
Det var SÅ svært for mig at tænke netop det du skriver, men i dag har jeg bare lært så meget af det. Det er sgu mit liv, og mig der skal være lykkelig. Så kan det ikke betale sig at tænke på andre!!
Og tak tak tak 

Ja det burde alle... Vi har snart været sammen i 5 år og oplevet mange hårde ting samme bla. At få et ekstremt for tidelig født barn og vi opføre os stadig som ny forelsket big time, får stadig sommer fugle i maven mm.
Men dengang var det også hårdt men det gik også hutigt vi begyndte at være sammen blot et par timer efter vi havde mødt hinanden, flyttet sammen efter 4 dage, gravid efter 1 1/2 månede og min ex. Var stadig en stor del af min families liv og havde en meget svær perioede efterfølgende som jeg så naiv som jeg var troede jeg kunne hjælpe ham ud af, men den skyldtes jo mig og det at jeg gik fra ham til fordel for en anden, men vil ikke lyve for ham og vil ikke være ham utro!
At mandens ex. Så også var et problem gjorde det ikke letter selvom det var længe siden de havde været sammen.
Men vi var bare rigtige for hinanden og det viste vi begge to med det samme så intet kunne skille os ad

Anmeld