Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Savannah

Tillykke med den store kærlighed! Man ved bare, når det er helt rigtigt.. Selvom det er et stort og svært spring du har taget - Jeg har selv gjort det. Forlod min x gennem 4 år for den mand jeg er sammen med nu. Vi har været sammen i 2 år, bor sammen og er stadigvæk dybt forelsket og SIKKER

Jeg kan godt huske dig og alle dine flotte billeder

Mvh Caroline.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

HAHA! Er Søren fortabt i det også??

Tak jamen, jeg skal hanke op i mig selv. Jeg har ALTID en fane med baby, men får bare næsten ikke skrevet herinde!

SPIL PÅ HJERNEN ... !! Alle mulige spil.. De har overtaget min kærestes hjerne 

Nej du er en værre bølle er du

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

grinny skriver:

Ja, man skal bare tie stille 

Og så kan man sidde og smile lidt for sig selv fordi det er som at se et barn til juleaften, det er da sødt   

ja, bestemt

Ih, ja. Det er skønt at man næsten selv kommer helt op at køre, så ekstatiske er de!  

Anmeld

14. maj 2012

4xGreve

Dinna88 skriver:

Tusinde, tusinde tak! Hvor er det bare skønt, at du har prøvet noget lignende - alle burde opleve sådan et forhold, det er jo bare det hele der går op i en højere enhed, føles det som om!

Tak! Det var SÅ svært for mig at tænke netop det du skriver, men i dag har jeg bare lært så meget af det. Det er sgu mit liv, og mig der skal være lykkelig. Så kan det ikke betale sig at tænke på andre!!

Og tak tak tak 

Ja det burde alle... Vi har snart været sammen i 5 år og oplevet mange hårde ting samme bla. At få et ekstremt for tidelig født barn og vi opføre os stadig som ny forelsket big time, får stadig sommer fugle i maven mm. 

Men dengang var det også hårdt men det gik også hutigt vi begyndte at være sammen blot et par timer efter vi havde mødt hinanden, flyttet sammen efter 4 dage, gravid efter 1 1/2 månede og min ex. Var stadig en stor del af min families liv og havde en meget svær perioede efterfølgende som jeg så naiv som jeg var troede jeg kunne hjælpe ham ud af, men den skyldtes jo mig og det at jeg gik fra ham til fordel for en anden, men vil ikke lyve for ham og vil ikke være ham utro! 

At mandens ex. Så også var et problem gjorde det ikke letter selvom det var længe siden de havde været sammen.

Men vi var bare rigtige for hinanden og det viste vi begge to med det samme så intet kunne skille os ad

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Sally-Slingshot skriver:

Tillykke med den store kærlighed! Man ved bare, når det er helt rigtigt.. Selvom det er et stort og svært spring du har taget - Jeg har selv gjort det. Forlod min x gennem 4 år for den mand jeg er sammen med nu. Vi har været sammen i 2 år, bor sammen og er stadigvæk dybt forelsket og SIKKER

Jeg kan godt huske dig og alle dine flotte billeder

Mvh Caroline.

Tak!

hvor er det dejligt at høre, at det er endt godt for dig/jer! Det gør mig også bre endnu mere sikker i det hele. Det er så vigtigt at tænke på sig selv i sådan en situation

Det er jeg glad for at høre, tak  

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

SPIL PÅ HJERNEN ... !! Alle mulige spil.. De har overtaget min kærestes hjerne 

Nej du er en værre bølle er du

HAHAHAHAH! Ved du hvad... Kom til Randers i næste uge, hvor der er helligdage! 

Wuuupppssss Skal nok gøre det bedre fremover!

Anmeld

14. maj 2012

grinny

Dinna88 skriver:

ja, bestemt

Ih, ja. Det er skønt at man næsten selv kommer helt op at køre, så ekstatiske er de!  

Haha, ja.

Og så kan det lige passe at der går et eller andet galt, det er jo ikke første gang det skulle have været ude  Ej, det håber jeg ikke for så skal jeg høre på det  

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

HAHAHAHAH! Ved du hvad... Kom til Randers i næste uge, hvor der er helligdage! 

Wuuupppssss Skal nok gøre det bedre fremover!

Hva for nogle helligdage er der næste uge ? Er det ikke kun torsdag ?  

IM BROKE ! Ej jeg skal til frisør imorgen.. Der ryger mine penge.. 1200,- BOBS !!! 

Sikke et tilbud !! 

GODT DU GØR DET BEDRE FRA NU AF ! 

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

4xGreve skriver:

Ja det burde alle... Vi har snart været sammen i 5 år og oplevet mange hårde ting samme bla. At få et ekstremt for tidelig født barn og vi opføre os stadig som ny forelsket big time, får stadig sommer fugle i maven mm. 

Men dengang var det også hårdt men det gik også hutigt vi begyndte at være sammen blot et par timer efter vi havde mødt hinanden, flyttet sammen efter 4 dage, gravid efter 1 1/2 månede og min ex. Var stadig en stor del af min families liv og havde en meget svær perioede efterfølgende som jeg så naiv som jeg var troede jeg kunne hjælpe ham ud af, men den skyldtes jo mig og det at jeg gik fra ham til fordel for en anden, men vil ikke lyve for ham og vil ikke være ham utro! 

At mandens ex. Så også var et problem gjorde det ikke letter selvom det var længe siden de havde været sammen.

Men vi var bare rigtige for hinanden og det viste vi begge to med det samme så intet kunne skille os ad

Hold da op. Det er lidt skræmmende, fordi det lyder meget som os. Jeg er meget imponeret over at I fik et barn så hurtigt, men alligevel har klaret det! Det er bare flot  

Det minder meget om situationen her fordi jeg næsten har boet her fra dag et. Dan blev hurtigt min klippe i alt det med Andreas, og jeg sov ved ham næsten hver nat dog med nattøj og det hele. Det betød meget at jeg INTET gjorde som jeg ville fortryde, men jeg havde brug for Dan på alle måder. Jeg kunne slet ikke være hjemme. Så jeg flyttede min adresse efter to måneder, hvor jeg egentlig havde været sammen med ham, mentalt i hvert fald, fra dag 1. Og vi snakker allerede børn - og de fleste presser også allerede på  dog ikke min mor, haha.

jeg er rigtig glad for at høre at I har klaret det igennem alle disse ting - det viser jo blot at I er helt rigtige for hinanden!!

Anmeld

14. maj 2012

Kay

Dinna88 skriver:

HAHA! hvor er du da bare en god kæreste Min kæreste er overbevist om at cola og junkfood hører til, så derfor de 600 kr.. yaikes

hihi det kunne min også finde på... ik så meget cola men junk... og KAFFE.... er sikker på der nok skal ryge en del ned...

overrasket over han mener han er klar til arbejde trods han stadig ahr feber... og at diablo kommer ud...  pligtopfyldende mand jeg har mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.