Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Ja man 'kender' jo hinanden

Syns også jeg har manglet dig herinde! Alle dine billed tråde og gode kommentarer

ja, det gør man jo!

ja, jeg ved altså ikke lige hvor jeg er blevet af.. Jeg følte måske, da der var alt det drama for laaaaaaaaang tid siden, at der bare smuttede så mange man kendte!! Og så røg interessen lidt.. Men altså! Jeg elsker jo stadig baby.dk Så I'M BACK! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

grinny

Dinna88 skriver:

ÅH GUD, DU MÅ IKKE SIGE DET!! Så bryder verden jo sammen!!!!

Haha, det kan vi ikke have 

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

grinny skriver:

Haha, det kan vi ikke have 

Nej, ikke lige nu, hvor jeg bare elsker mit liv!! har slet ikke tid til at verden bryder sammen! Skal i hvert fald lige spise min is først så

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Så betaler Søren! Sig atd et er så han kan spille!

hold nu op.. hvor er det sygt. altså. Kvindemenneske  

HAhah jeg skal prøve.. Men har har givet mig 2 par nye bukser og 2 tørklæde idag.. Så den går nok ikke hihi

YES IM CRAZY !! 

Anmeld

14. maj 2012

grinny

Dinna88 skriver:

Nej, ikke lige nu, hvor jeg bare elsker mit liv!! har slet ikke tid til at verden bryder sammen! Skal i hvert fald lige spise min is først så

Du har tre timer endnu 

Anmeld

14. maj 2012

Sas1990

Dinna88 skriver:

... I aften kl 00.01. I ved, det der Diablo lll I måske, muligvis har hørt om? 

Så han er smuttet op til en kammerat med 3 liter cola og 600 kr på lommen. Den dejlige mand. Håber han får det fedt - hold kæft, han har snakket meget om det. Så han kommer hjem en gang i morgen tidlig, hvor jeg står op for at tage i skole Jeg tager så lidt tidligt hjem så vi kan nå at se hinanden, inden han smutter igen. Tænk, hvad gør man ikke for et spil  

Der er ikke så mange herinde mere der kender til mig, da jeg ikke er noget nær så aktiv som jeg var engang. Men jeg har slet ikke fortalt jer herinde om de store beslutninger jeg har taget efter jeg begyndte i skole i januar. jeg mødte min kæreste på skolen og BANG. Forelskelse for alle pengene. Det eskalerede til en fest hvor han bare ville have mig - men jeg var i et forhold igennem tre år. Ret skidt. Men jeg kunne ikke mere med min ekskæreste, så efter at have grædt hele natten tog jeg ud til ham. Lang historie kort - det var pisserøvmega hårdt at gå fra min ekskæreste, men i dag bor jeg sammen med den HELT rigtige. Tre måneder har vi været sammen, og allerede kender han mig bedre end nogle andre og omvendt. Jeg er høj på livet og lykkeligere end nogensinde  I starten mødte jeg meget modgang både fra familie og venner, der elskede min ekskæreste, men jeg indså bare til den fest at min egen lykke skal prioriteres - ikke min ekskærestes. Så her sidder jeg i VORES lejlighed i VORES sofa og elsker min tilværelse. Hvor er det skønt!!! 

Liiiige lidt billeder. Ih, altså, hvor har jeg bare en lækker mandse - kan man andet end at elske ham 

Jeg ved ikke hvor mange af jer der er interesserede i dette, men det er nu dejligt at få skrevet lidt om det God aften, tjøser!

Min forlovede har os købt sodavand og chips i nat til at kunne spille diablo. Men så kan jeg fylde hele sengen indtil han kommer ind til mig.

Det er dejligt at høre at du har fundet din drømmefyr, jeg har os min. Vi har lige købt bil i dag, jeg har så ikke køre kort endnu. Vi har været sammen i 4 år til juli og været forlovet i 3,5 år til juli. Vi venter barn til december. Jeg sidder os i vores sofa, i vores lejlighed og elsker min tilværelse hehe

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

HAhah jeg skal prøve.. Men har har givet mig 2 par nye bukser og 2 tørklæde idag.. Så den går nok ikke hihi

YES IM CRAZY !! 

Jeg skal nok lige tage en snak med ham bare sig at du liiiiiiige låner hans kort....

ja, man!! Prøv lige.. for 1200 kr kunne vi have haft det mega fedt i Randers

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

grinny skriver:

Du har tre timer endnu 

ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg skal nok lige tage en snak med ham bare sig at du liiiiiiige låner hans kort....

ja, man!! Prøv lige.. for 1200 kr kunne vi have haft det mega fedt i Randers

Det lyder godt .. Jeg låner det da bare lige .. 

Ja men tænk jeg går fra at have en død kat på hovedet.. Til at se smoking hot ud !  

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Sas1990 skriver:

Min forlovede har os købt sodavand og chips i nat til at kunne spille diablo. Men så kan jeg fylde hele sengen indtil han kommer ind til mig.

Det er dejligt at høre at du har fundet din drømmefyr, jeg har os min. Vi har lige købt bil i dag, jeg har så ikke køre kort endnu. Vi har været sammen i 4 år til juli og været forlovet i 3,5 år til juli. Vi venter barn til december. Jeg sidder os i vores sofa, i vores lejlighed og elsker min tilværelse hehe

haha, du har fat i noget - vi har da sengene for os selv! Sjovt at han også udruster sig med sodavand!

Hvor lyder det bare skønt, skønt, skønt! og stort tillykke!! Ordet "vores" er bare nøgleordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.