Jeg sender min kæreste under jorden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Dinna88

JanetBJ skriver:

Uhhhh, i klær' sku hinanden tillykke med det.

Det dersens diablo 3 har jeg hørt om min kæreste tigger og plager hele tiden om at måtte installere det på MIN bærbar .. Næææ nej !

Tusinde tak!

haha! Gudskelov har ingen af os en der kan trække det. Så ud af lejligheden med ham, og så kan han komme hjem og blive lidt soigneret, sove osv os så afsted igen Gad vide hvornår han faktisk bor her igen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Dinna88

LouiseVous skriver:

Åååååååh det jo ren kærlighed....

lær mig det;b

skønt indlæg, og alt lykke fremover

Det tror jeg på det er

haha! Jeg tvivler på at JEG kan lære fra mig - jeg hapsede ham sgu bare Eller.. Hmmm.. Der var nok mest omvendt

Tusinde tak! 

Anmeld

14. maj 2012

Chamomile

Sikke skøn læsning, og skønne billeder 

Anmeld

14. maj 2012

4xGreve

Dinna88 skriver:

... I aften kl 00.01. I ved, det der Diablo lll I måske, muligvis har hørt om? 

Så han er smuttet op til en kammerat med 3 liter cola og 600 kr på lommen. Den dejlige mand. Håber han får det fedt - hold kæft, han har snakket meget om det. Så han kommer hjem en gang i morgen tidlig, hvor jeg står op for at tage i skole Jeg tager så lidt tidligt hjem så vi kan nå at se hinanden, inden han smutter igen. Tænk, hvad gør man ikke for et spil  

Der er ikke så mange herinde mere der kender til mig, da jeg ikke er noget nær så aktiv som jeg var engang. Men jeg har slet ikke fortalt jer herinde om de store beslutninger jeg har taget efter jeg begyndte i skole i januar. jeg mødte min kæreste på skolen og BANG. Forelskelse for alle pengene. Det eskalerede til en fest hvor han bare ville have mig - men jeg var i et forhold igennem tre år. Ret skidt. Men jeg kunne ikke mere med min ekskæreste, så efter at have grædt hele natten tog jeg ud til ham. Lang historie kort - det var pisserøvmega hårdt at gå fra min ekskæreste, men i dag bor jeg sammen med den HELT rigtige. Tre måneder har vi været sammen, og allerede kender han mig bedre end nogle andre og omvendt. Jeg er høj på livet og lykkeligere end nogensinde  I starten mødte jeg meget modgang både fra familie og venner, der elskede min ekskæreste, men jeg indså bare til den fest at min egen lykke skal prioriteres - ikke min ekskærestes. Så her sidder jeg i VORES lejlighed i VORES sofa og elsker min tilværelse. Hvor er det skønt!!! 

Liiiige lidt billeder. Ih, altså, hvor har jeg bare en lækker mandse - kan man andet end at elske ham 

Jeg ved ikke hvor mange af jer der er interesserede i dette, men det er nu dejligt at få skrevet lidt om det God aften, tjøser!

Han ser da bare rigtig sæd ud og du ser lykkelig ud, bliver helt glad af at læse dit indlæg... Har prvet noget ligende selv og idag har vi to skønne børn sammen tros min unge alder..

Og hul i hvad andre tænker og mener det er dig der bedst selv ved hvad det rigte er for dig og dig der skal leve med dine valg! 

Tillykke med den nyfundet store og helt rigtige kærlighed...

Og sikke nogle gode billeder!

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

grinny skriver:

Nå, har du også en mand der er med på diablo bølgen  Det samme her, han har ikke snakket om andet siden han købte det, så jeg glæder mig sådan set bare til det kommer så jeg ikke skal høre på hans klynkeri over hvor lang tid der er tilbage   Og ja, regner med at han også skal være oppe hele natten sammen med en ven.

Elsker jeres hånd billede. Det fortæller SÅ meget 

Åh, haha, har helt ondt af dig Men det er nu fedt at de sådan nogle store glæder, og så over noget så simpelt som et spil (Shh, det skrev jeg ikke lige, det er jo ikke BARE et spil!! haha) men hvor fedt, at han også kan hygge sig med en ven med det!

Tusinde tak! Det kom af at vi en dag sad i sofaen som vi så ofte gør. Og så lå vores hænder nogenlunde sådan. Det måtte jeg bare have et billede af, så vi skyndte os at finde noget bedre lys og tage det

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Chamomile skriver:

Sikke skøn læsning, og skønne billeder 

Tusinde tak!

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

Dejligt med en god update fra dig

Godt du er glad og tilfreds! Det er det vigtigste

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

... I aften kl 00.01. I ved, det der Diablo lll I måske, muligvis har hørt om? 

Så han er smuttet op til en kammerat med 3 liter cola og 600 kr på lommen. Den dejlige mand. Håber han får det fedt - hold kæft, han har snakket meget om det. Så han kommer hjem en gang i morgen tidlig, hvor jeg står op for at tage i skole Jeg tager så lidt tidligt hjem så vi kan nå at se hinanden, inden han smutter igen. Tænk, hvad gør man ikke for et spil  

Der er ikke så mange herinde mere der kender til mig, da jeg ikke er noget nær så aktiv som jeg var engang. Men jeg har slet ikke fortalt jer herinde om de store beslutninger jeg har taget efter jeg begyndte i skole i januar. jeg mødte min kæreste på skolen og BANG. Forelskelse for alle pengene. Det eskalerede til en fest hvor han bare ville have mig - men jeg var i et forhold igennem tre år. Ret skidt. Men jeg kunne ikke mere med min ekskæreste, så efter at have grædt hele natten tog jeg ud til ham. Lang historie kort - det var pisserøvmega hårdt at gå fra min ekskæreste, men i dag bor jeg sammen med den HELT rigtige. Tre måneder har vi været sammen, og allerede kender han mig bedre end nogle andre og omvendt. Jeg er høj på livet og lykkeligere end nogensinde  I starten mødte jeg meget modgang både fra familie og venner, der elskede min ekskæreste, men jeg indså bare til den fest at min egen lykke skal prioriteres - ikke min ekskærestes. Så her sidder jeg i VORES lejlighed i VORES sofa og elsker min tilværelse. Hvor er det skønt!!! 

Liiiige lidt billeder. Ih, altså, hvor har jeg bare en lækker mandse - kan man andet end at elske ham 

Jeg ved ikke hvor mange af jer der er interesserede i dette, men det er nu dejligt at få skrevet lidt om det God aften, tjøser!

Jeg gider ikke høre mere om det dumme møgspil !!!!

Flotte billeder af jer smukke.. Dejligt endelig at se noget fra dig herinde  

Anmeld

14. maj 2012

Kay

hihi min kæreste regner med at være rask nok til at tage på job i morgen... men han glæder sig meget over jeg ik er hjemme i morgen aften så han bare kan spille der ud af... jeg har pakket en lille rest aftensmad fra i dag til bam der bare skal i microen og så er han klar på i morgen aften hvor der bare skal games... uhhh der er under 4 timer til det kommer ud...

Anmeld

14. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Det tror jeg på det er

haha! Jeg tvivler på at JEG kan lære fra mig - jeg hapsede ham sgu bare Eller.. Hmmm.. Der var nok mest omvendt

Tusinde tak! 

Smiler, hovhov jeg sku ha lidt start hjælp, ikk en hapser;b
du er jo blevet hapset af den ægte kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.