hvorfor er forældre så underlige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Kan godt forstå at du synes det er mærkeligt at de først siger noget, og så får du noget andet at vide fra en anden, men de har måske ikke kunnet lide at sige at de havde ombestemt sig.

I vores kommune kommer de små altid i DP først, og vi sagde med det samme at vores søn var skrevet op til VS.
Vores søn var aldrig glad for at være der, og da de (stor DP) først fandt ud af at vi holdt fast i at han skulle i VS, blev de faktisk endnu dårligere til at passe ham.

Håber at du har hjerterum til at holde af ham alligevel, og give ham en god tid hos dig, uanset hvor kort eller lang den så må blive

Mit hjerterum er vældigt stort. Det er jo også uanset hvad ikke barnets valg 
Jeg kunne aldrig finde på at kritisere forældrenes valg, uanset hvad jeg ellers mener personligt. Vi skal jo hern ekunne samerbejse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

tinasmor

Ved godt både du er anonym og barnet ikke bliver nævnt med navn overhoved, men synes alligevel det er uprofessionelt at ligge sådan noget ind på en offentlig debatside. Hvis du har problemer med en familie synes jeg da du skal sige det lige ud til dem. Spørge dem hvorfor de ikke har sagt noget. Mit barn bliver passet hos en privat dagpeleje men hun sidder heldigvis ikke og skriver om vores/hendes forhold på internettet. Ligesom jeg selvfølgelig heller aldrig kunne finde på at skrive noget om hende.

Anmeld

14. maj 2012

Clisolka

tinasmor skriver:

Ved godt både du er anonym og barnet ikke bliver nævnt med navn overhoved, men synes alligevel det er uprofessionelt at ligge sådan noget ind på en offentlig debatside. Hvis du har problemer med en familie synes jeg da du skal sige det lige ud til dem. Spørge dem hvorfor de ikke har sagt noget. Mit barn bliver passet hos en privat dagpeleje men hun sidder heldigvis ikke og skriver om vores/hendes forhold på internettet. Ligesom jeg selvfølgelig heller aldrig kunne finde på at skrive noget om hende.

Anmeld

14. maj 2012

4kløver

Hvor er jeg glad for at min Dp er en ældre dame der ikke skriver på nettet om mit barn.

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Hvor er jeg glad for at min Dp er en ældre dame der ikke skriver på nettet om mit barn.

nu ved du jo ikke om jeg også er en gammel dame

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Naturligvis spørger jeg dem i morgen. Men lige prøcis sådan en snak kan jeg jo ikke tage når der er andre forældre til stede, så den må jeg vente på det rette øjeblik.
Og så en anden ting, reelt kan du jo ikke vide om din dagplejer skriver om dig og omvendt.
Det jeg beskriver kunne jo lige så vel foregå i aairkeby som aalborg!

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

forældre er mennesker ligesom du og jeg og de gør nogle gange nogle ting hvor vi blot kan ryste på hovedet.. men vi ryster da så sandelig også på hovedet når et varmt barn tvinges af pædagogerne til at have termo tøj på under sit regntøj..

tror slet ikke du skal tage det personligt, men jeg kan sagtens følge din frustration.. stod i en situation med en pige på 3 der gjorde ting ved sig selv mens hendes bror gik der, da han flyttede stoppede det med det sammen, men moderen mente pigen også skulle flytte uden at se på pigens tav..

sådan er det desværre..

selvom vi ikke må "engagere os" for meget så synes jeg det er bedre at du sørger for at passe en tand ekstra på dine børn end at du er en tand ekstra ligeglade med dem

Jeg tager det som sådan heller ikke dybt personligt, Men set i forhold til at jeg og forældrene indtil nu har haft et glimrende samarbejde og at vi fortsat skal arbejde sammen flere måneder så undrer jegmig over at de ikke siger noget.

Jeg er engaget i jobbet og børnene og hvis jeg ikke var det var jeg jo en dårlig dagplejer. Jegønsker pågældene barn det bedste uanset hvor det er. Det er en dejlig charmetrold som jeg da helt klart gerne så blive.

Anmeld

14. maj 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg tager det som sådan heller ikke dybt personligt, Men set i forhold til at jeg og forældrene indtil nu har haft et glimrende samarbejde og at vi fortsat skal arbejde sammen flere måneder så undrer jegmig over at de ikke siger noget.

Jeg er engaget i jobbet og børnene og hvis jeg ikke var det var jeg jo en dårlig dagplejer. Jegønsker pågældene barn det bedste uanset hvor det er. Det er en dejlig charmetrold som jeg da helt klart gerne så blive.

prøv at læs mit svar igen for det er faktisk præcis hvad jeg skriver til dig for jeg kan sagtens forstå dig...

Anmeld

14. maj 2012

BellaT

Jeg kan godt forstå dig. Men synes ikke det hører til på nettet.

Jer der mener at man skal være professionel og ikke blive påvirket.. Det kan man IKKE. Man knytter sig til de her børn. Man er sammen med dem det meste af deres vågne tid og er der kritik, er der KUN en. Dagplejeren. Det kan slet ikke sammenlignes med vs eller bh. Man kan godt sige at man er og opføre sig professionelt, men klumpen i halsen ved at vide, at man snart skal sige farvel, fordi forældrene mener at noget andet er bedre, kan altså godt sidde der lidt.

Til TS: Smid det ud til højre og vis den faglige stolthed ved at læsse anerkendelse og tryghed på det lille barn, der snart virkelig har behov for at være fyldt op med det. Det kan gøre en kæmpe forskel ved vuggestuestart. Ja, det er der nok en del der ikke har tænkt over - at dagplejeren kan have æren for at vuggestueindkøring går fint.

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

prøv at læs mit svar igen for det er faktisk præcis hvad jeg skriver til dig for jeg kan sagtens forstå dig...

undskyld. Ups det var ikke min menng at læse dig forkert. Jeg har bare fået en del kedelige indlæg, så jeghar nok haft de forkerte brille rpå da jeg læste dit indlæg.

Det beklager jeg.

Jeg er ked af den drejning debatten her har taget og det var slet ikke min mening at kritisere forældrene som udgangspunkt. Jeg er bare ærgerlig over situationene . Jeg forstår il fulde at forældrene gør hvad de mener er bedst. Jeg er da også selv mor. Jegville bare have ønsket at de var kommet til mig. Jeg ville aldrig bede dem blive hvis de gerne ville forlade pladsen hos mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.