hvorfor er forældre så underlige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Lullaby

Jeg er lærer og ved fra en elev at han stopper her om 14 dage. Forældrene har intet fortalt mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

wamse

TeamRocket skriver:

Prøv at vend den om, hvis barnet stadig ikke er 100% tryg hos dig og mor og far ser det ikke fungere optimalt, så må du jo stole på de ved hvad de gør, nogle børn fungere bedre i en vuggestue og andre i dp- og bliver ens barn sat et sted det ikke fungere- jamen så skifter man da til noget der gør når man får chancen.

Min lille niece hun faldt ikke til hos dp'en og græd hver dag i to mdr, da hun startede i vuggestue græd hun første dag og har elsket det lige siden. Man skal gøre hvad der er bedst for barnet og mor og far kender nok barnet bedst. Jeg kan huske min søster var så sur da dagplejen udtalte at et 'sart barn som hende ikke ville fungere i en vuggestue' for det vidste hun ikke en pind om, og hun havde jo heller ikke ret, hun elsker og trives i den vuggestue.
Men selfølgelig er det irriterende de ikke selv siger det. Men sådan er det jo bare.

Enig

Anmeld

14. maj 2012

Tvillingemor80

Jeg kan godt forstå det er træls.. men det er jo også bare dit job, og sådan er det .. Det er jo et job hvor man knytter sig til andre, men det er desværre på lånt tid, og forældrene bliver jo nød til at være glade ved det sted de har valgt, ellers vil barnet kunne mærke det og aldrig rigtig selv falde til.. er heller ikke sikker på jeg ville fortælle hvis vi søgte om anden plads - da min frygt ville være at der ville blive en dårlig stemning mellem mig og evt dp. du siger også selv du føler dit arbejde er spildt, ville du så ikke havde ydet den samme indsats hvis du vidste barnet kun skulle være der kort ?
Men ville dog fortælle det når vi havde fået tildelt anden plads.