Til ts , kan godt forstå du syntes tråden har taget en forkert drejning. Er overrasket over hvor mange der mener du knytter dig for meget, kan man det ved så små børn ?? Ja det er et arbejde, men det er jo bange timer du tilbringer sammen med børnene.
For mig lyder det ikke som du er utilfreds med valget, men at du ikke er informeret om det. Selvfølgeligt har de ikke pligt til dette, men når i nu har snakket om det , syntes jeg de skulle være ærlige overfor dig.
Da vi i sin tid sagde vores op i kommunal dagpleje, for at flytte til privat fortalte jeg det til dagplejemor med det samme netop for hun ikke skulle høre det anden vej fra. Ikke en sjov samtale men sådan er det jo.
Vores dagplejemor er også tæt knyttet til vores dreng, hvilket jeg syntes er helt ok. Det giver jo mig den tryghed og vide at han er i de BEDSTE hænder han kan være. Han er MEGET glad for sin dagplejemor og omvendt.
Det er jo helt små børn som skal have meget omsorg i hverdagen , og tænker det ville være svært ikke at knytte sig
Anmeld