jeg er nok bare rigtig meget farvet af den måde jeg har oplevet ligende sager hånteret på, her ude kan vi så kun vælge overflytning ti en anden dp..
men hvis man ikke som forældre føler samarbejdet køre og man kan mærke på barnet at det ikke trives optimalt, og man så vælger noget andet.. så bliver man presset til og beholde den tildelte dp plads.. af særligt dp, pæden.. seriøst pres om hvor synd det er for barnet, hvor hård en ny indkøring ville være, og hvirkelig hele skyld med skyld og skamføelse ved forældrene.. så kun de stærkeste tør flytte deres barn..
desvære var jeg gennem samme behandlig.. og flyttede derfor ikke mit barn.. dvs mit barn fik 9mdr i helvede... ved en dp. hver barnet ikke trives overhovdet.. de var meget utrykke ved dennes bh start.. forde barnet jo var sart og asosial.. og blablabla... 1.5 dag og barnet var indkørt i bh... og der blev ikke grædt en tåre...
så jeg stoler på at det er forældrene der handlier rigtigt.. og at det ikke er synd for barnet.. jeg ville 100 gange heldre overlade mit barn til udannet personale end en dp..
Anmeld