Ærlig talt så synes jeg altså ikke at det er forældrene der er underlige her... Jeg synes at du tager det her meget personligt og meget lidt proffesionelt, som du burde... Ja du knytter dig til børnene, men de skulle jo alligevel forlade dig på ét eller andet tidspunkt og der nytter det altså ærlig talt ikke at du står og flæber over det.... Ja sorry... Men jeg arbejder som social ogsundhedshjælper og jeg knytter mig også utroligt meget til de borgere jeg er inde hos, hører livshistorier fra og deler glæder og sorger med... Men det gavner altså ikke familien at jeg står og tuder som pisket når de dør, "bare fordi jeg har knyttet mig", der må man være proffesionel og klare den derhjemme....
Du havde jo en idé om at de ikke mente deres barn trivedes hos dig og derfor synes jeg de har gjort det HELT rigtige for DERES barn, for du skal jo altså lige huske at det er deres! Og jeg kan sagtens forstå de er gået bag din ryg, for det er sgu egentlig ikke særlig fedt at tage den snak med én der mener de har ret til at bestemme hvad deres barn skal og ikke skal...
Ja du får den altså lige, lige på og hårdt fra mig af, for jeg har selv en dagplejemor der knytter sig utroligt meget til de børn hun passer, inkl. Silas og hun siger allerede NU at hun frygter den dag Silas skal i børnehave og det kan jeg altså ikke helt forholde mig til... Det er jo jeres arbejde, ja selvfølgelig skal de have omsorg og hygge nede hos jer, men de er altså VORES børn.... 
Anmeld