jydeinden skriver:
jeg kan altså ikke helt se hvorfor det med at debatterer ting kun går den ene vej? hvis en mor er træt af eller frusteret over en pædagog eller en vuggestue/børnehave/dagplejer så må hun gerne sige det. Men hvis en kvinde både er proffesionel OG mor så må hun ikke udtale sig om hvad hun føler. dét forstår jeg absolut ikke noget af. jeg kunne forstå hvis hun hang vedkommende ud, og skrev både navn osv, men den beskrivelse TS giver af en oplevelse hun har haft, tjaa den synes jeg altså jeg har set på MANGE børn. og ikke kun på ét barn.
Det er også helt okay, hvis du ikke kan se det, som jeg gør det

Jeg ved bare, at hvis jeg som forældre genkendte mig selv ud fra ts fortælling, så ville jeg i den grad klage. Jeg ville ikke finde mig i, at blive hængt ud som underlige forældre, bare fordi en dp ikke forstår mine handlinger.
I min verden er der stor forskel på, om det er forældre eller en professionel, der udtaler sig, og jeg ved at en dp kan bruge enten de andre dp kollegaer eller dp kontoret til de her frustrationer. Jeg ved, at i den dp kontor, hvor jeg var i praktik hos, ville man bestemt ikke syntes at det var i orden at lufte frustrationer her inde.
Men ud over det, så er det her jo kun min holdning, som ts jo kan være helt ligeglad med når ts jo tydeligvis har en anden holdning til det
Anmeld