Anonym skriver:
jeg skriver anonymt da jeg ikke vil udstille nogen!
jeg snakkede i dag med en ''bekendt'' der har et barn på snart 10 måneder, vi kom så ind på emnet skoldkobber(staves) og hun siger så: ''har du hørt at jeg har givet s***** skoldkobber med vilje?''.... ja ganske rigtigt hun var taget over til en anden veninde som har en datter på 2 år med skoldkobber, hvor veninden kradsede hul på en af sin datters skoldkobber bevist for at smitte S*****, og så siger min bekendte så ... ''ja så er det da overstået'' ? ej men come on !jeg ved ikke liiiige hvad jeg skal mene om det ? 
Ja heldigvis har vi alle forskellige meninger.
Jeg ville ikke lade et 10 mdr barn smitte med vilje, og da slet ikke kradse hul på et andets barns skold kopper for at blive smittet.
Ja man siger jo tidligere jo bedre men chancen er der altså for de kommer 2 gange.
Min den ene ( tvillinger ) har haft det 2 gange, første gang blev han smittet af brormand og fik ganske få stk, men anden gang blev ham VOLDSOMT ramt.
Fik tilbudet om at lillebror blev smittet, af en fra mødregruppen hvis store dreng havde skoldkopper. Men takkede pænt nej
Anmeld