hvad er jeres mening S:. ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

Hvorfor bliver man det så ikke ?

fordi det ikke er en "farlig sygdomm" ikke når man er barn i hvert fald og det er jo så også anbefalet at voksne bliver vaccineret hvis ikke de har det som børn 

men man kan godt vælge at få sit barn vaccineret(man skal selv betale) - jeg har selv overvejet det, men har besluttet at lade naturen gå sin gang - vil dog ALDRIG nogensinde selv opsøge det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

fordi det ikke er en "farlig sygdomm" ikke når man er barn i hvert fald og det er jo så også anbefalet at voksne bliver vaccineret hvis ikke de har det som børn 

men man kan godt vælge at få sit barn vaccineret(man skal selv betale) - jeg har selv overvejet det, men har besluttet at lade naturen gå sin gang - vil dog ALDRIG nogensinde selv opsøge det 

Nå.. ja okay

Anmeld

12. maj 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

Nå.. ja okay

du kan læse mere på ssi.dk (statens serums institut) 

Anmeld

12. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TrineMine86 skriver:

blander mig lige..

man kan faktisk godt blive vaccineret mod skoldkopper 

Ja, præcis - men det er af gode grunde ikke med i det faste vaccinationsprogram, netop grundet sygdommens relative harmløse karakter. Derfor er der efter min opfattelse intet forkasteligt i selv at opsøge sygdommen, omend metoden med at kradse i en skoldkop kan diskuteres. 

Anmeld

12. maj 2012

Pikku Myy

Jeg er lidt ambivalent omkring det med at lade sine børn smitte med vilje. Jeg ved vores forældres generation har brugt det meget, og jeg rent objektivt synes jeg egentlig det er en fin idé at få det overstået, som mange skriver.

MEN

Hvis jeg havde haft en aktiv part i at min søn fik skoldkopper netop på det tidspunkt hvor han gjorde og med det sygdomsforløb han endte med, ville jeg have haft utrolig svært ved at tilgive mig selv. Ikke at det har fået nogen følger, men jeg er rigtig glad for at jeg ikke behøvede bekymre mig om at det var "min skyld" at han havde det så skidt.

Men igen, så er det vel fåtallet der ender med et forløb som min søns, så rent objektivt er det vel en risiko man burde være villig til at løbe. Det er vel lidt lige som når man vaccinerer...

Tilføjelse: Jeg kunne ALDRIG finde på at kradse i en af min søns skoldkopper!!

Anmeld

13. maj 2012

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

du kan læse mere på ssi.dk (statens serums institut) 

Hehe tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.