hvad er jeres mening S:. ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.008 visninger
65 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg skriver anonymt da jeg ikke vil udstille nogen!

jeg snakkede i dag med en ''bekendt'' der har et barn på snart 10 måneder, vi kom så ind på emnet skoldkobber(staves) og hun siger så: ''har du hørt at jeg har givet s***** skoldkobber med vilje?''.... ja ganske rigtigt hun var taget over til en anden veninde som har en datter på 2 år med skoldkobber, hvor veninden kradsede hul på en af sin datters skoldkobber bevist for at smitte S*****, og så siger min bekendte så ... ''ja så er det da overstået'' ? ej men come on !jeg ved ikke liiiige hvad jeg skal mene om det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Ditte-3

de anbefaler at børn får det i en tidligalder det meget nomal at få børn over til børn der har det tidlig.

Anmeld

10. maj 2012

chael

Jeg tænker; at der findes godt nok mange underlige mennesker derude

Anmeld

10. maj 2012

SukkerDronning

Det har jeg da hørt rigtig mange gøre. Tror det er et rimelig normalt fænomen

Jeg kan umiddelbart ikke se noget galt i det. Hvad er det du bliver stødt over?

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

de anbefaler at børn får det i en tidligalder det meget nomal at få børn over til børn der har det tidlig.

jeg syntes det lyder unormalt at man lader sit barn smitte med vilje, men man har heldigvis hver sin mening

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tænker ikke det vilde omkring det. Ser da også helst at Ida får skoldkopper tidligt, men ligefrem at kradse hul på en skoldkop for at smitte hende, det tror jeg ikke lige jeg ville gøre

Anmeld

10. maj 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

jeg syntes det lyder unormalt at man lader sit barn smitte med vilje, men man har heldigvis hver sin mening

noget med især drenge kan det skade når de bliver støre og får det

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

SukkerDronning skriver:

Det har jeg da hørt rigtig mange gøre. Tror det er et rimelig normalt fænomen

Jeg kan umiddelbart ikke se noget galt i det. Hvad er det du bliver stødt over?

jeg syntes bare det er mærkeligt at lade sit barn smitte med vilje , bliver ikk stødt som sådan , syntes bare det er noget mærkeligt noget

Anmeld

10. maj 2012

Faith

Altså ligefrem at kradse hul på skoldkopperne på et andet barn og smitte sit eget barn, grænser da til det syge

Men kan godt se fordelen i at ens børn får sygdommen tidligt. Den er mildere jo yngre de er. Tror godt jeg kunne finde på at tage på besøg hos nogen med skoldkopper, for det er vitterligt en sygdom der bare skal overståes.

Anmeld

10. maj 2012

celkt

jeg ville ikke lave en direkte provokeret smitte, som at kradse hul og overføre. Men jeg tager gladeligt hen og besøger nogen med skoldkopper, hvis jeg går hjemme på barsel med et lille barn, for så har jeg jo tiden til at klare det og så er det overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.