Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

EKBJ

Frk. Himmelblå skriver:

(Har ikke læst hele tråden)

Kære (kommende) mor

Kan se, du har forventet termin d. 8 maj. Tillykke med det, jeg ønsker dig en dejlig fødsel. Håber, det kommer til at gå rigtig godt, og du kommer i vand, som jeg kan se, du gerne vil.

Jeg tror godt, jeg kan forstå dit indlæg. Det er naturligt, at du føler dig ramt over folks kommentarer omkring unge mødre. Men jeg vil bare sige til dig, at man aldrig bør føle sig ramt af fordomsfuldhed.

Det er så let at generalisere og eksempelvis putte alle unge mødre i samme kanal4-inspirerede kasse. Men det kan du roligt holde dig for god til at ligge under for. 

Du har valgt dit barn. Altså et lille ønskebarn. Du har det hele til gode endnu. Du bestemmer selv over dit moderskab. Og det skal nok blive godt.

Jeg var selv 27, da jeg fødte mit første barn. Altså ca. 10 år ældre end dig. Jeg blev voksen lige der i det mirakuløse øjeblik, hvor en lille velskabt pige blev lagt på mit bryst. Det var fantastisk. Og er det stadigvæk.

Alt godt til dig herfra

Godaften

Mange tak.. 

- synes tit man bliver sammenlignet med pigerne fra De Unge Mødre..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

MorDk

EKBJ skriver:

Mange tak.. 

- synes tit man bliver sammenlignet med pigerne fra De Unge Mødre..  

Ja og det er liiige netop det der er SÅ åndssvagt!

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

MorDk skriver:

Ja og det er liiige netop det der er SÅ åndssvagt!

Det bryder mig bestemt ikke om det!! :-( 

Anmeld

29. april 2012

emsaroto

Synes det ville have passet fint, hvis man kunne svare ano i sådan en debat her. Jeg har ikke lyst til at støde nogen, men jeg er godt nok uenig i meget af det folk skriver. 

Anmeld

29. april 2012

MorDk

EKBJ skriver:

Det bryder mig bestemt ikke om det!! :-( 

Kan jeg godt forstå, men du ved heldigvis bedst selv 

Anmeld

29. april 2012

Mutti2B

MorDk skriver:

Egentligt et fint eksempel på hvor NEMT det er at misforstå hinanden i disse debatter 

Så du mener ikke det du skriver om at folk i fertilitetsbehandling koster samfundet penge ? For det var jo det jeg kommenterede .

Anmeld

29. april 2012

Kongmulle

dpb skriver:

enig

Men der er det så også jeg kan føle mig gammel for i min verden burde en 13årig ikke dyrke sex endnu

Qnuz

Vi er helt enige. Vores ældste datter er 13 og jeg kunne slet slet slet ikke acceptere hun skulle hav et sexliv nu. Det ligger mig meget fjernt.

Knuz

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

emsaroto skriver:

Synes det ville have passet fint, hvis man kunne svare ano i sådan en debat her. Jeg har ikke lyst til at støde nogen, men jeg er godt nok uenig i meget af det folk skriver. 

Bekalger man ikke kan det.. skulle jeg have tænkt på! 

Anmeld

29. april 2012

emsaroto

EKBJ skriver:

Bekalger man ikke kan det.. skulle jeg have tænkt på! 

Det er der jo ikke noget at gøre ved nu  

Jeg har bare ikke lyst til at ligge min holding om dette frem i åbent forum. 

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

emsaroto skriver:

Det er der jo ikke noget at gøre ved nu  

Jeg har bare ikke lyst til at ligge min holding om dette frem i åbent forum. 

Kan jeg godt forstå.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.