EKBJ skriver:
Læste den debat om hende den 13 årige pige der ville have et barn om nogle år..
Blev sgu lidt små irriteret over de kommentare der kom om unge mødre
.. - hvorfor brokke over at så mange unge mennesker får foretaget en abort, når man også brokker over at det er ansvarsløst/respektløst at sætte et barn til verden når man ikke er mere end 15-17 år??
Hvad vil i have VI skal gøre?? Vi gør jo kun det bedste for os selv og det lille væsen der er inden i os
..
Undskyld alt mit brok havde bare lige brug fot at komme ud med det!! Da jeg føler mig lidt ramt af alle de kommentare.. 
Er lige totalt dobbeltmoralsk og svarer uden at læse de mange mange tråde - undskyld!
Men det handler jo desværre om, at man skærer alle over en kam. Og så tror jeg bare lynhurtigt, at man reagerer i stedet for at stoppe op, tænke sig om, og komme med et fornuftigt svar.
Forargelse skaber bare store reaktioner og grove kommentare 
Som du selv skrev i debatten, var det jo heller ikke dit "ønske" at blive så ung mor. Men en beslutning du har måtte træffe grundet en uheldig (eller heldig om man vil
.) hændelse.
Jeg tænker ikke, at det er fornuftigt eller rigtigt at blive mor som 16 årig..... men det betyder heller ikke, at det er helt forkert!
Vi er jo heldigvis alle forskellige - så vis dem alle at de tager fejl, og at man godt kan klare sig godt, på trods af modstridende odds 
Og rigtig god fødsel lige om hjørnet 
Anmeld