UngMor17 skriver:

JAAAAAAA hvor er det bare en FED holdning at have!
Den vil jeg tage til mig, og hver gang jeg lige får smidt en dum kommentar i hoved om hvor dårlige unge mødre er, vil jeg bare overhøre det, og tænke at min datter ikke kan ha' en bedre mor end mig. og din datter ikke kan ha' en bedre mor end dig! RESPEKT for det! 
jeg synes ikke jeg læser folk skriver unge mødre er dårlige, men mere at man skal nok overveje det lidt før man laver børn som et barn.
Jeg er som sagt selv ungmor , eller jeg var, nu er jeg halv gammel og har et preteenbarn. MEN jeg har aldrig mødt fordomme, aldrig i mit liv, hverken hos læger, sundhedsplejerske, støtte til min datter som er hjerneskadet, eller familie.
Men min mor har da ytret at hun gerne havde set jeg ventede, fordi hun selv var en ung mor, og vidste hvad det var.Og hun vidste hvad man gik glip af, og jeg mente hey jeg går ikke ret meget i byen og bla bla det går nok, men øv jeg måtte sq give hende ret. man mister altså noget. Ja ja ja nu er jeg nok bedrevidene, men hey jeg har sq også stået i det selv, Men det ser jeg ikke som at hun siger at jeg var en dårlig mor på nogen plan.
Jeg tror måske også at de unge mødre skal lave være med at læse alt så skide negativt, helt ærligt jeg er så gammel nu at de "unge" mener jeg er for gammel til at få børn, så jeg har prøvet både det ene og det andet ... og heldigvis kan man da sortere i det man kan bruge, kan du ikke bruge det til noget, lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet. Det er da lidt trivielt at mødre farer op hver gang at en siger "jeg synes du er for ung" og siger at ALLE siger også at UNGe mødre er DÅRLIGE mødre .. når det ikke er det som er sagt
Anmeld