Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

MorDk

mor:) skriver:

Hehe. Nu var det mere fordi jeg kender en pige i Tisvilde

Smiler ja så skal man passe på... Man kan hurtigt komme til at "dømme" i eksempler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Mutti2B

MorDk skriver:

Det siger jeg heller ikke det er ... fik ikke et citat med... 

Jeg har selv været gennem fertilitetsbeh. og på statens regning... MEN har senere hen fået en økobebs. og venter nr. 2. AT få børn er et egoistisk projekt... ligegyldigt alder. Jeg ser ikke ned på mødre i fertilitetsbeh. Har selv været der... (Generelt ser jeg ikke ned på folk)

Så må jeg ha misforstået dig når du du skriver "DET er da EGOISTISK".

At få et barn er altid et egoistisk valg ja

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Smiler... jeg undskylder liiiige til "Louise fra Tisvilde" *S*

Lige en anden lille ting. Nu bed jeg mærke til at du skrev at du er 30. Er dit profilbillede nyt...for hold da op, du ser ung ud. Ikke en dag over 20

Anmeld

29. april 2012

MorDk

Mutti2B skriver:

Så må jeg ha misforstået dig når du du skriver "DET er da EGOISTISK".

At få et barn er altid et egoistisk valg ja

Egentligt et fint eksempel på hvor NEMT det er at misforstå hinanden i disse debatter 

Anmeld

29. april 2012

Zeus

EKBJ skriver:

Læste den debat om hende den 13 årige pige der ville have et barn om nogle år.. 

Blev sgu lidt små irriteret over de kommentare der kom om unge mødre .. - hvorfor brokke over at så mange unge mennesker får foretaget en abort, når man også brokker over at det er ansvarsløst/respektløst at sætte et barn til verden når man ikke er mere end 15-17 år?? 

Hvad vil i have VI skal gøre?? Vi gør jo kun det bedste for os selv og det lille væsen der er inden i os.. 

Undskyld alt mit brok havde bare lige brug fot at komme ud med det!! Da jeg føler mig lidt ramt af alle de kommentare.. 

Jeg har en veninde der blev gravid om 14-årig, og fik barnet da hun var 15.. Hun klarede det bare så super ekstremt godt

Dermed ikke sagt, at jeg ønsker at min lillesøster på 16 kommer hjem, og siger at hun er gravid, men nogen ér mere modne end andre..

Held og lykke med fødslen

Anmeld

29. april 2012

MorDk

Lige en anden lille ting. Nu bed jeg mærke til at du skrev at du er 30. Er dit profilbillede nyt...for hold da op, du ser ung ud. Ikke en dag over 20

Ja det er taget i april 2012  Mange tak! Ja vælger at tage det positivt *S* Jeg holder mig godt ikk? hihi....

Har altid set yngre ud... og det skal jeg ikke brokke mig over *S*

Anmeld

29. april 2012

Frk. Himmelblå

EKBJ skriver:

Læste den debat om hende den 13 årige pige der ville have et barn om nogle år.. 

Blev sgu lidt små irriteret over de kommentare der kom om unge mødre .. - hvorfor brokke over at så mange unge mennesker får foretaget en abort, når man også brokker over at det er ansvarsløst/respektløst at sætte et barn til verden når man ikke er mere end 15-17 år?? 

Hvad vil i have VI skal gøre?? Vi gør jo kun det bedste for os selv og det lille væsen der er inden i os.. 

Undskyld alt mit brok havde bare lige brug fot at komme ud med det!! Da jeg føler mig lidt ramt af alle de kommentare.. 

(Har ikke læst hele tråden)

Kære (kommende) mor

Kan se, du har forventet termin d. 8 maj. Tillykke med det, jeg ønsker dig en dejlig fødsel. Håber, det kommer til at gå rigtig godt, og du kommer i vand, som jeg kan se, du gerne vil.

Jeg tror godt, jeg kan forstå dit indlæg. Det er naturligt, at du føler dig ramt over folks kommentarer omkring unge mødre. Men jeg vil bare sige til dig, at man aldrig bør føle sig ramt af fordomsfuldhed.

Det er så let at generalisere og eksempelvis putte alle unge mødre i samme kanal4-inspirerede kasse. Men det kan du roligt holde dig for god til at ligge under for. 

Du har valgt dit barn. Altså et lille ønskebarn. Du har det hele til gode endnu. Du bestemmer selv over dit moderskab. Og det skal nok blive godt.

Jeg var selv 27, da jeg fødte mit første barn. Altså ca. 10 år ældre end dig. Jeg blev voksen lige der i det mirakuløse øjeblik, hvor en lille velskabt pige blev lagt på mit bryst. Det var fantastisk. Og er det stadigvæk.

Alt godt til dig herfra

Godaften

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Ja det er taget i april 2012  Mange tak! Ja vælger at tage det positivt *S* Jeg holder mig godt ikk? hihi....

Har altid set yngre ud... og det skal jeg ikke brokke mig over *S*

Det er positivt

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

Zeus skriver:

Jeg har en veninde der blev gravid om 14-årig, og fik barnet da hun var 15.. Hun klarede det bare så super ekstremt godt

Dermed ikke sagt, at jeg ønsker at min lillesøster på 16 kommer hjem, og siger at hun er gravid, men nogen ér mere modne end andre..

Held og lykke med fødslen

Tusinde tak

Anmeld

29. april 2012

MorDk

Det er positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.