Lettere brugt kæreste byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

hhahahahah du er sjåååw.....

Kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

hhahahahah du er sjåååw.....

Kram til dig

Kæresten ville ikke synes det var sjovt. Har prøvet at bytte ham 1 gang før, klistrede en salgsannonce på ryggen af hans t-shirt inden han gik i byen, var hans kammerater de eneste der fandt morsomt

Derfor anonym

Anmeld

25. april 2012

*Sofie*

Anonym skriver:

Hold kæft han kan ynke - vækkede mig i nat for at fortælle "Skaaat, nu kan jeg godt skide igen"

10 års parforhold og nu er vi så nået hertil.....

*LooooL*
Var lige ved at få frokosten galt i halsen. Haha, du skriver så godt

Anmeld

25. april 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Kæresten ville ikke synes det var sjovt. Har prøvet at bytte ham 1 gang før, klistrede en salgsannonce på ryggen af hans t-shirt inden han gik i byen, var hans kammerater de eneste der fandt morsomt

Derfor anonym

Muahahaaaaaaaaaa..... Kæft du har humor :D

Anmeld

25. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Øøøøøøøvvvv jeg vil også have kage istedet for kæreste?

Hehe ja synes faktisk også det til tider kan betegnes som en rigtig god byttehandel...

Anmeld

25. april 2012

Kay

Masig skriver:

Åh nej stakkels din kæreste hehe... Tror min ville elske en at se fodbold med... Jeg bliver så sur hver gang han skal se det, det er kun når Brøndby spillerjeg giver mig og giver ham lov hehe...

sådan ca hver søndag bare send ham her hjem kun hygge ik at se det alene...

Anmeld

25. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Øøøøøøøvvvv jeg vil også have kage istedet for kæreste?

hvis du bor tæt på lyngby... så kan du bare komme forbi og hente kage men lad du bare den syge mand blive hjemme... så kan du hvile ørene i mellemtiden

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvis du bor tæt på lyngby... så kan du bare komme forbi og hente kage men lad du bare den syge mand blive hjemme... så kan du hvile ørene i mellemtiden

Er flyttet fra hovedstaden til jylland ... baby for fanden .. nul kage og kæreste der ... ja .. er ubrugelig.

Edermame lidt af en tilværelse man har sig

Anmeld

25. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Er flyttet fra hovedstaden til jylland ... baby for fanden .. nul kage og kæreste der ... ja .. er ubrugelig.

Edermame lidt af en tilværelse man har sig

hihi... ja det kan jeg godt se... ville gerne sende den... men ved ik lige hvor god den er når den kommer frem

Anmeld

25. april 2012

Frk.S

marius' mor skriver:

Sidst han var syg ringede han til mig imens jeg var ude i stalden.. han lå derhjemme i soveværelset og ville lige høre om jeg vidst, om der var mælk i køleskabet!!! hans ben var vidst faldet af!!! en rigtig mand..!

Ahahahahahaha - det var da også træls for ham at vakle derud, hvis der nu ikke var noget.

He he, ja mænd er bare ynkelige når de er syge. Sidst min kæreste havde sådan en brækomgang var det også over en længere periode - og han var et smut ved lægen på et tidspunkt. Her havde han så taget en spand med, i tilfælde af han skulle kaste op. Ikke noget med en diskret pose eller to i lommen - NEJ NEJ.. en spand (ellers ser det jo ikke dramatisk nok ud).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.