Lettere brugt kæreste byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

puhh jeg har lidt myre ude på terassen jeg kan bytte med... de er nemme og passer sig selv... ik så nemme at dresere... og yngler som bare pokker... dem vil jeg gerne bytte med...

Ellers utroligt mange gange tak for dit tilbud. Desværre har jeg selv myrer, mange af dem.

Og drengen er begyndt at gå og småspise af dem  Myrer og min kaktus. Det bare mums

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Ellers utroligt mange gange tak for dit tilbud. Desværre har jeg selv myrer, mange af dem.

Og drengen er begyndt at gå og småspise af dem  Myrer og min kaktus. Det bare mums

ej ja så er det ik lige flere myre du har brug for men de ynker dog ik heller ik selvom de bliver spist...

Anmeld

24. april 2012

banana3

Masig skriver:

Jeg bytter gerne med en lettere doven mand. Han er sød og kærlig, men romantik har han ikke lært, han lader ikke til at forstå hvorfor man skal rydde op, og han mener bestemt at en Brøndby kamp er vigtigere end ALT ANDET.... Jeg kan give sundhedsgaranti, men tømmermænd er desværre ikke dækket af stamtavlen, så dem kan jeg ikke forhindre han får.... De kan dog til tider være mindst ligeså slemme som maveinfluenza...

Jeg er villig til at arrangere en prøve-uge for at se om vi er tilfredse med byttehandlen...

Hahaha - lige min humor 

Anmeld

24. april 2012

Masig

Kay skriver:

jamen en brødnby kamp er også vigtigere end alt andet... hvis du ik finder en aftager så har jeg øl, stor fladskærm og en bræk spand... tilgengæld kan du få.... hmmm.... hvad kan jeg dog bytte med.... en fin hjemme bagt kage??

SOLGT!!!! Den er jeg helt med på.......

Anmeld

24. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Arj ... lige dér takker jeg pænt nej

Manden herhjemme har 0 interesse i fodbold og bajere - så det ville være et selvmål (Fik du den?)

Vi kan lade dit opslag stå, måske der er en anden der lige er i hjørnet til sådan en

Hvad vil du så bytte ham for, han er da helt perfekt... Ingen fodbold og ingen bajere, det er da et kup du har gjort dig der hehe...

Anmeld

24. april 2012

lio

Anonym skriver:

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

Øv.. mandeinfluenza er meget farligt.... stakkels pus...

Anmeld

24. april 2012

Kay

Masig skriver:

SOLGT!!!! Den er jeg helt med på.......

aftale så har jeg endelig en at se bold med... her hjemme er det nemlig kun mig der elllsker fodbold

Anmeld

24. april 2012

JH12

HiHi stakkel.. Mænd er ofte bare ved at dø, når de fejler noget..

Håber snart han kommer på højkant igen, så dine ører igen kan hele..
Men jeg vil helst ikke bytte, min kæreste synes det er kedeligt at være syg, så det er højest en dag af gangen, når det sker (hvis det sker) ..

Anmeld

24. april 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

jeg står også til rådighed. 
jeg har en kæreste med MEGET sure tæer! - og ikke mindst en der ALTID kommer sent hjem, og er rimelig tit ude i værkstedet. Og så kan han kun vise følelser overfor sin datter og hund ;-) hæhæ. 

Anmeld

24. april 2012

Muffin_girl

Laijona Äiti skriver:

Øv.. mandeinfluenza er meget farligt.... stakkels pus...

Ja det er utroligt så meget en influenza kan gøre ved en voksen mand De kan lige pludselig blive meget pylrede og ynkelige.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.