Lettere brugt kæreste byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

HAHAHAHA!!!

har siddet og lsæt brudstykker op for min kæreste, - han siger, han græmmer sig over sine med-mænd!! Og foreslår forøvrigt, at I skal tage dem ud bagved, et kvikt nakkeskud, og så er det hurtigt overstået!!

Kvikt nakkeskud - gemmer jeg til næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Hahahahaha .. Nej, blev ikke sur da han prøvede at sælge mig på facebook. Ej heller da han (til en vildt fremmede) efter en kompliment rettet mod mig, spurgte om han ikke nok ville tage mig med hjem.

Kan godt nok ikke se hvorfor du er så fornærmet.

Jeg er skam ikke fornærmet, hvorfor skulle jeg være det ? Jeg har nok bare mere respekt for min kæreste end dig 

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

Antonsmor <3 skriver:

Jeg er skam ikke fornærmet, hvorfor skulle jeg være det ? Jeg har nok bare mere respekt for min kæreste end dig 

Aaaaaaarrrrh, SÅ fordømmende kan du simpelthen ikke tillade dig at være.

Vi har været sammen i 10 år, har gennemgået alverdens ulykke sammen. Jeg ville ikke ønske mig en bedre mand end ham jeg har. Men det skal ikke være en hemmelighed at han er et ynk når han er syg.

Så måske du bare skulle acceptere at vi ikke alle er ens. Og din måde ikke er den eneste rigtige

Anmeld

27. april 2012

Masig

Kay skriver:

hihi god ide... gad vide om jeg også en dag får sådan et

Haha ellers må du komme og låne....

Anmeld

27. april 2012

Kay

Masig skriver:

Haha ellers må du komme og låne....

hihi nåår ja

Anmeld

27. april 2012

Masig

Kay skriver:

hihi nåår ja

Så kan i tage en øl fra baren og spille billard i halvlegen hehe...

Anmeld

27. april 2012

Kay

Antonsmor <3 skriver:

syntes godt nok det der er en lige lovlig flabet besked...

vi er nogle der er i et forhold hvor vi kan lave sjov med sådan noget uden at det skyldes vi ikke har respekt for hinanden...

alle forhold er forskellige og syntes du dømmer lige groft nok der... du kender jo INTET til ders liv ud over det du læser her

Anmeld

27. april 2012

Kay

Masig skriver:

Så kan i tage en øl fra baren og spille billard i halvlegen hehe...

har aldrig kunne finde ud af at drikke øl...heller ej spise pølser... er en ret underlig fodbold fan

Anmeld

27. april 2012

Masig

Kay skriver:

har aldrig kunne finde ud af at drikke øl...heller ej spise pølser... er en ret underlig fodbold fan

Haha det lyder som mig, men nu er jeg jo heller ikke fodboldfan....

Men vi kan nok finde noget andet i baren... Pt kan du da være så heldig at få en sodavand eller et glas juice haha...

Anmeld

27. april 2012

Kay

Masig skriver:

Haha det lyder som mig, men nu er jeg jo heller ikke fodboldfan....

Men vi kan nok finde noget andet i baren... Pt kan du da være så heldig at få en sodavand eller et glas juice haha...

hihi... lækkert lige pt er øl jo heller ik det jeg skal drikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.