Lettere brugt kæreste byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

hahah når min kæreste er syg lånes han ud helt gratis.. (nogle gange vil jeg give penge for at nogen henter ham)..

Sidst han var syg ringede han til mig imens jeg var ude i stalden.. han lå derhjemme i soveværelset og ville lige høre om jeg vidst, om der var mælk i køleskabet!!! hans ben var vidst faldet af!!! en rigtig mand..!

håber snart at din kæreste bliver rask... for jer begges skyld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Masig

Kay skriver:

aftale så har jeg endelig en at se bold med... her hjemme er det nemlig kun mig der elllsker fodbold

Åh nej stakkels din kæreste hehe... Tror min ville elske en at se fodbold med... Jeg bliver så sur hver gang han skal se det, det er kun når Brøndby spillerjeg giver mig og giver ham lov hehe...

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvad vil du så bytte ham for, han er da helt perfekt... Ingen fodbold og ingen bajere, det er da et kup du har gjort dig der hehe...

Hahahahah - nej ingen fodbold, men til gengæld kan du så få udvidet lektioner i dj'ing, spillelir, vinylplader, strategiske overvejelser til næste spillejob. Og alt det drama der er når der er 5 gutter der har kendt hinanden siden de var 4 OG arbejder sammen. Venindepludder kalder vi kærester det og har overvejet at få købt en svensk ødegård...

Bukker og nejer for dit tilbud, tror jeg ville blive sindssyg af fodbold-samtaler

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Øv.. mandeinfluenza er meget farligt.... stakkels pus...

Mandeinfluenca

Ja, det var synd for ham de første 6 dage hvor han praktisk talt kun have toilettet som livline. Og jae, det var også lidt synd for ham den næste uges tid hvor han ikke rigtigt kunne spise noget. Men nu, på uge nummer 3, begynder det at være mere synd for mig.....

Hold kæft han kan ynke - vækkede mig i nat for at fortælle "Skaaat, nu kan jeg godt skide igen"

10 års parforhold og nu er vi så nået hertil.....

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

hahah når min kæreste er syg lånes han ud helt gratis.. (nogle gange vil jeg give penge for at nogen henter ham)..

Sidst han var syg ringede han til mig imens jeg var ude i stalden.. han lå derhjemme i soveværelset og ville lige høre om jeg vidst, om der var mælk i køleskabet!!! hans ben var vidst faldet af!!! en rigtig mand..!

håber snart at din kæreste bliver rask... for jer begges skyld..

Du må få en 100 kr seddel for at hente min? Du har stald? Så behøver du heller ikke have ham indenfor?

Anmeld

25. april 2012

lio

Anonym skriver:

Mandeinfluenca

Ja, det var synd for ham de første 6 dage hvor han praktisk talt kun have toilettet som livline. Og jae, det var også lidt synd for ham den næste uges tid hvor han ikke rigtigt kunne spise noget. Men nu, på uge nummer 3, begynder det at være mere synd for mig.....

Hold kæft han kan ynke - vækkede mig i nat for at fortælle "Skaaat, nu kan jeg godt skide igen"

10 års parforhold og nu er vi så nået hertil.....

hahaaa..... har den vindeste morgen flip out griner på odet han vækkede dig i nat og sagde det. 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

hahaaa..... har den vindeste morgen flip out griner på odet han vækkede dig i nat og sagde det. 

Skønt du kan se humoren i det. Jeg skulle lige runde den første kop kaffe før jeg kunne fnise af det. Han er bare dejlig er han

Anmeld

25. april 2012

lio

Anonym skriver:

Skønt du kan se humoren i det. Jeg skulle lige runde den første kop kaffe før jeg kunne fnise af det. Han er bare dejlig er han

Ja, der er faktisk noget sødt over ynkeligt mænd, man får lidt medfølelse og et godt grin af dem.

Min mand kom hjem fra arbejde igår med en bule i panden, han stod i døren og insisterede på at jeg kom og kyssede bules så smerterne på magist vis går væk.  

Anmeld

25. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Hahahahah - nej ingen fodbold, men til gengæld kan du så få udvidet lektioner i dj'ing, spillelir, vinylplader, strategiske overvejelser til næste spillejob. Og alt det drama der er når der er 5 gutter der har kendt hinanden siden de var 4 OG arbejder sammen. Venindepludder kalder vi kærester det og har overvejet at få købt en svensk ødegård...

Bukker og nejer for dit tilbud, tror jeg ville blive sindssyg af fodbold-samtaler

Puha jeg er slet ikke musik-menneske så det er nok rigtig godt vi ikke byttede

Jeg bytter med Kay for en kage istedet.... Den var kæresten også med på, bare han kunne få lov at se fodbold hehe...

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Puha jeg er slet ikke musik-menneske så det er nok rigtig godt vi ikke byttede

Jeg bytter med Kay for en kage istedet.... Den var kæresten også med på, bare han kunne få lov at se fodbold hehe...

Øøøøøøøvvvv jeg vil også have kage istedet for kæreste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.