Lettere brugt kæreste byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Masig

Kay skriver:

hihi... lækkert lige pt er øl jo heller ik det jeg skal drikke

Det er jo lige det.... jeg har heller ikke svært ved at holde mig fra øl, men må indrømme jeg snart savner en god cocktail.... Eller en Bailey til kaffen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Kay

Masig skriver:

Det er jo lige det.... jeg har heller ikke svært ved at holde mig fra øl, men må indrømme jeg snart savner en god cocktail.... Eller en Bailey til kaffen...

kender det godt... ikke baly... for det kan jeg heller ik li... men en coktail eller et glas rødvin... kold asti... uhhhmmmm

Anmeld

27. april 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

Mandeinfluenca

Ja, det var synd for ham de første 6 dage hvor han praktisk talt kun have toilettet som livline. Og jae, det var også lidt synd for ham den næste uges tid hvor han ikke rigtigt kunne spise noget. Men nu, på uge nummer 3, begynder det at være mere synd for mig.....

Hold kæft han kan ynke - vækkede mig i nat for at fortælle "Skaaat, nu kan jeg godt skide igen"

10 års parforhold og nu er vi så nået hertil.....

HAHAH

jeg takker for et fantastisk indlæg med et ordentligt læs humor  er færdig af grin  HAHAH

Anmeld

27. april 2012

Masig

Kay skriver:

kender det godt... ikke baly... for det kan jeg heller ik li... men en coktail eller et glas rødvin... kold asti... uhhhmmmm

Ikke rødvin tak, men en flaske asti kan vi godt dele når babyerne er kommet ud

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

jeg synes det er mægtig morsomt og ikke spor respektløst - specielt ikke hvis man læser lidt videre, så oser kærligheden jo ud af dig

jeg synes blot det er dejligt at man kan være i et forhold hvor man kan tage lidt pis på hinanden! min kæreste har det da også ofte utrolig sjovt på min bekostning og det samme har jeg - det en del af charmen hehe..

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg synes det er mægtig morsomt og ikke spor respektløst - specielt ikke hvis man læser lidt videre, så oser kærligheden jo ud af dig

jeg synes blot det er dejligt at man kan være i et forhold hvor man kan tage lidt pis på hinanden! min kæreste har det da også ofte utrolig sjovt på min bekostning og det samme har jeg - det en del af charmen hehe..

Jeg elsker skam min kæreste, men vi ville ikke kunne overleve sammen uden humoren. Det er den der binder os sammen, fordi vi er så grundlæggende forskellige.

Tak for dine ord - skønt vi ikke er de eneste der kan le os igennem alt

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg elsker skam min kæreste, men vi ville ikke kunne overleve sammen uden humoren. Det er den der binder os sammen, fordi vi er så grundlæggende forskellige.

Tak for dine ord - skønt vi ikke er de eneste der kan le os igennem alt

det er bare befriende at man kan grine lidt både AF hinanden men også MED hinanden

hvis min kæreste driller mig el. lign og jeg siger: du må ikke drille mig. svare han blot at jo det må han godt, fordi det er hans job som min kæreste

Anmeld

27. april 2012

Kay

Masig skriver:

Ikke rødvin tak, men en flaske asti kan vi godt dele når babyerne er kommet ud

det er bare i orden

Anmeld

27. april 2012

Kay

FrkZier skriver:

det er bare befriende at man kan grine lidt både AF hinanden men også MED hinanden

hvis min kæreste driller mig el. lign og jeg siger: du må ikke drille mig. svare han blot at jo det må han godt, fordi det er hans job som min kæreste

hihi det samme siger min...  

Anmeld

27. april 2012

Masig

Kay skriver:

det er bare i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.